Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
För att dosera subutex rätt utan våg så är det lättaste tror jag att dela subben i 2 delar. Antingen med ett rakblad eller med fingrarna, sen när du har gjort det delar du halvan (4mgsbiten) i mitten också, då har du 2 st 2mg bitar. Du krossar ena 2mgs biten och delar den i 2 högar sen tar du halva linan och snortar. Sen väntar du på ruset i minst en timme, när du börjar känna dig kön så vänta lite till, sen kan du börja fundera på om du behöver lika mycket till eller om du känner dig nöjd vid 0,5mg, vissa behöver bara så lite, vissa behöver lite mer. Men något att komma ihåg är att ingen jag vet har någonsin upplevt att sub ska vara nice första gången, inte andra heller, det är en drog man måste lära sig tycka om. I början blir man mest illamående och kräks så fort man rör sig, inte blir man skön heller, men det kommer efter ett par försök, då är det himlen. Tänk också på att det går snabbt tills charmen avtar och det blir som vilken drog som helst, man behöver då boosta ruset med alkohol eller liknande vilket kan vara farligt, eller så ökar man och ökar dosen. Man bör också tänka på att avtändningen är i toppen av hur jobbig en avtändning kan bli, heroin inräknat, så man vet vad man ger sig in på.
tack för ditt svar. jag har tagit tramadol många gånger och varit uppe i 2g på en tre dyngs period. hade lite smått jobbig AT då jag hela tiden trodde jag skulle börja krampa.
iaf så älskar jag ruset då det får mig att känna mig fri från ångest, social, full av energi och livslust.
jag gissar på att jag då har lättare att "hitta" sub ruset? har också prövat Cocilana många ggr och gillar ruset, det är soft.
kommer jag ändå inte njuta första gången? vad tror du?