Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-17, 08:55
  #15025
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av who-
Är det någon skillnad effekt mässigt med espanor subutex än med vanliga subutex tabletter? Någon som går i programmet som kan säga något om just espanor Buprenorfin?

Funderar på att testa dom men vill helst veta vd ni tycker om det först och främst.

Fridens liljor till er alla !
Jag tycker espranoren funkar jävligt bra, Har dock aldrig snortat den, får den i programmet, det funkar hundra gånger bättre än subuxone iallafall , Xone är värsta skiten.

Mvh
Citera
2018-10-17, 13:45
  #15026
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
Jag tycker espranoren funkar jävligt bra, Har dock aldrig snortat den, får den i programmet, det funkar hundra gånger bättre än subuxone iallafall , Xone är värsta skiten.

Mvh
Håller med. Jag fick byta från Suboxone film till Espranor idag och den lätta migränen och ledvärken släppte. Folk brukar väl kalla Sub/Bup för båt, så Esp får bli "Bad-ring" då. Skönt att bli fri från flyt-mattan iaf (Ox filmen) ...
Citera
2018-10-17, 18:28
  #15027
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
Jag tycker espranoren funkar jävligt bra, Har dock aldrig snortat den, får den i programmet, det funkar hundra gånger bättre än subuxone iallafall , Xone är värsta skiten.

Mvh

Låter ju bra.

Jag har subutex men det är väl inte så stora skillnader ?
Citera
2018-10-17, 19:45
  #15028
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av who-
Låter ju bra.

Jag har subutex men det är väl inte så stora skillnader ?
Nej mellan espranor o Subutex är det inte så stor skillnad, men skillnaden mellan xone och espra är som dag o natt💯
Citera
2018-10-17, 20:56
  #15029
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
Nej mellan espranor o Subutex är det inte så stor skillnad, men skillnaden mellan xone och espra är som dag o natt💯

Jo det kan jqg tänka mig att espranor är mycket bättre än suboxone. Jag gillar inte heller xonen. Kör på ren subutex från programmet. Grattis till att du fått espranor istället får sketna suboxonen. Kan tänka mig att du mår mycket bättre.
Citera
2018-10-18, 12:37
  #15030
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av who-
Jo det kan jqg tänka mig att espranor är mycket bättre än suboxone. Jag gillar inte heller xonen. Kör på ren subutex från programmet. Grattis till att du fått espranor istället får sketna suboxonen. Kan tänka mig att du mår mycket bättre.
Tack 😎 Ja jag mår mycket bättre nu 💯 ska även ställas in på Adhd medicin så småningom och det känns bra, men är lite osäker på vilken av dom jag ska be om..
Vilken ADHD medicin funkar bäst med Buprenorfin ? 🤔

Mvh InDo
Citera
2018-10-18, 14:07
  #15031
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
Tack 😎 Ja jag mår mycket bättre nu 💯 ska även ställas in på Adhd medicin så småningom och det känns bra, men är lite osäker på vilken av dom jag ska be om..
Vilken ADHD medicin funkar bäst med Buprenorfin ? 🤔

Mvh InDo

Härligt att höra =)
Tycker concerta fungerar bra med Subutex. Man får ju hemsk tolerans ökning på elvance(amfetamin) så jag tycker metylfenidaten funkar bäst.
Citera
2018-10-20, 04:27
  #15032
Medlem
Attentin tycker jag ger bäst medicinsk effekt personligen. I andrahand Elvanse. Får i dagsläget bara Sub dock.
Citera
2018-10-22, 12:26
  #15033
Medlem
zrtxs avatar
Tog 4mg nasalt för första gången på väldigt länge då jag i princip aldrig brukar sub runt 40-50 min sen och känner ingenting.

Borde jag fylla på med 2mg till elr bör jag vänta och hoppas på att någonting sker?
Citera
2018-10-22, 13:37
  #15034
Medlem
zrtxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zrtx
Tog 4mg nasalt för första gången på väldigt länge då jag i princip aldrig brukar sub runt 40-50 min sen och känner ingenting.

Borde jag fylla på med 2mg till elr bör jag vänta och hoppas på att någonting sker?


Sub är en sån jävla skitdrog asså... Blir till att snorta 4mg till men jag antar att det inte kommer ge något rus det heller, uppdaterar om 1h.
Citera
2018-10-22, 13:45
  #15035
Medlem
zrtxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zrtx
Sub är en sån jävla skitdrog asså... Blir till att snorta 4mg till men jag antar att det inte kommer ge något rus det heller, uppdaterar om 1h.

Då är 12mg uppe i snoken utan effekt... Och jag vet att det är äkta subutex.

Om inget händer inom 1h snortar jag upp de sista 4mg och sväljer en 8...
Citera
2018-10-22, 14:43
  #15036
Medlem
zrtxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zrtx
Då är 12mg uppe i snoken utan effekt... Och jag vet att det är äkta subutex.

Om inget händer inom 1h snortar jag upp de sista 4mg och sväljer en 8...

Då är 24mg inne i systemet och jag känner inte ett jävla piss...

Detta måste betyda att jag är immun mot sub elr något liknande va?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback