Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-02-22, 15:00
  #1
Medlem
http://www.gd.se/Article.jsp?article=98005 Någon som vet någonting om det här?
Citera
2007-02-22, 15:19
  #2
Medlem
S-weeds avatar
3 boys

..yngre mörk-klädda, skulle visst med nåt tåg.. inte mycket men
Citera
2007-02-22, 15:24
  #3
Avstängd
Sam Lowrys avatar
Och några timmar innan hände detta; tre unga män stjäl i butik

samband?
Citera
2007-02-22, 16:42
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam Lowry
Och några timmar innan hände detta; tre unga män stjäl i butik

samband?

Låter ju ganska troligt.
Men sen så tycker jag ju att inte det skulle vara några problem för polisen att kika upp vilka tåg som avgick från gävle vid den aktuella tiden...typ bollnäs söderhamn kanske!?
Citera
2007-02-22, 17:02
  #5
Medlem
S-weeds avatar
hmm

Söderhamn är inte uteslutet då de tydligen har väldigt många nysvenskar i sin flyktingsluss ..många ryssar b.l.a. å inte för att dom e värre än andra ..vad jag vet
Citera
2007-02-22, 17:54
  #6
Medlem
http://www.arbetarbladet.se/index.php Pekar ut stockholmare som skyldiga....
men det kan väl knappast gått något tåg till sthlm vid den aktuella tiden eller??
Och vad fan gjorde dom i gävle en onsdag??
Citera
2007-02-22, 18:20
  #7
Avstängd
Vet till 99.9% vem en av gärningsmännen är och skulle kunna gissa mig till vilka dom andra 2 är också men mer än så säger jag inte.
Citera
2007-02-22, 18:29
  #8
Medlem
Chigarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twizted
Vet till 99.9% vem en av gärningsmännen är och skulle kunna gissa mig till vilka dom andra 2 är också men mer än så säger jag inte.

Så du säger alltså ingenting förutom lite meningslöst skryt om att du känner en lirare som knivhuggit nån?
Du är verkligen en tillgång för FB
Citera
2007-02-22, 18:32
  #9
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Chigaran
Så du säger alltså ingenting förutom lite meningslöst skryt om att du känner en lirare som knivhuggit nån?
Du är verkligen en tillgång för FB

Vad vill du veta? det är ju knappast så att jag tänker sitta och peka ut vilka det är som gjort det. Dom bor runt en timme med tåg från Gävle
Citera
2007-02-22, 18:35
  #10
Medlem
Chigarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twizted
Vad vill du veta? det är ju knappast så att jag tänker sitta och peka ut vilka det är som gjort det. Dom bor runt en timme med tåg från Gävle

Det jag vill veta är varför du ö.h.t. postade att du kände till nån av dem om du inte tänkte säga nåt mer.
Och nu undrar jag också varför du inte gör som du själv säger och inte säger mer?
Först sa du att du inte skulle säga nåt och nu säger du helt plöstligt att de bor c:a en timme från Gävle med tåg.
Varför?
Citera
2007-02-22, 22:30
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twizted
Vet till 99.9% vem en av gärningsmännen är och skulle kunna gissa mig till vilka dom andra 2 är också men mer än så säger jag inte.

Okej! kan ju vara på bra många ställen dom bor på om dom bor 1hel timme från gävle luktar uppsala eller falun...du kommer väl därifrån? svartingar eller??
hoppas dom blir plockade hatar dårar med kniv...använd nävarna för fan
Citera
2007-04-14, 18:35
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twizted
Vet till 99.9% vem en av gärningsmännen är och skulle kunna gissa mig till vilka dom andra 2 är också men mer än så säger jag inte.


http://www.arbetarbladet.se/index.php

Twisted hade du rätt eller??
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback