Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-02-24, 13:23
  #13
Medlem
Upperdeckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Överheten
Messenger Discovery: http://live.msgdiscovery.com/
Har en del andra kul funktioner också

Laddade ner den där, men får det inte riktigt att fungera. Documentationen är också väldigt knapphändig. Hur fungerar den där Kontakthanteraren?

Man kan tydligen sortera kontakter på något sätt, efter Online, Offline, Blockerad, Tagit Bort Mig och Yahoo!, men fönstret är tomt, vad jag än gör. Någon som har fått det att fungera?
Citera
2007-02-24, 17:30
  #14
Medlem
nja var tydligen en bugg som han skulle fixa till nästa updatering som kommer i slutet av denna månaden, februari. Läste jag på forumet..

Niclas
Citera
2007-02-25, 15:03
  #15
Medlem
Upperdeckers avatar
Ah, allright. Då ska jag kika till den där webplatsen mellan varven och se vad som händer. Tack för infon!
Citera
2007-02-25, 16:15
  #16
Medlem
Ariess avatar
annars kan du gå in på www.blockstatus.com har jag för mig, den ska vara najs där finns både deletechecker som funkar och en blockchecker som funkar
Citera
2007-02-25, 16:29
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aries
annars kan du gå in på www.blockstatus.com har jag för mig, den ska vara najs där finns både deletechecker som funkar och en blockchecker som funkar

Fungerade inte. Stod att jag var offline när jag skrev in mitt eget namn
Citera
2007-02-25, 16:50
  #18
Medlem
Upperdeckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swe_Njuub
Fungerade inte. Stod att jag var offline när jag skrev in mitt eget namn

Kanske kan bero på det här?

Does it show 100% correct status?
Yes, but we do not guarantee it. As on January 16, 2004, Microsoft has patched the method which MSN Status Checker was using, Now if the person has "Only people in my allow list can see my status and send me messages" option enabled, then you will see them offline. And we cant do anything with this.
Citera
2007-02-27, 12:23
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upperdecker
Laddade ner den där, men får det inte riktigt att fungera. Documentationen är också väldigt knapphändig. Hur fungerar den där Kontakthanteraren?

Om du har Messenger Plus! Live installerat så finns det i Plus! menyn ett alternativ 'Contact List Clean-Up' (heter det i den engelska versionen i alla fall). Där finns det en kolumn där du kan se om dina kontakter har dig på sin lista.
Citera
2007-02-27, 12:41
  #20
Medlem
Antejohs avatar
..
Citera
2007-02-27, 19:37
  #21
Medlem
Upperdeckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av booker
Om du har Messenger Plus! Live installerat så finns det i Plus! menyn ett alternativ 'Contact List Clean-Up' (heter det i den engelska versionen i alla fall). Där finns det en kolumn där du kan se om dina kontakter har dig på sin lista.

Slöar Plus! också ner filöverföringarna, som MSN Discovery gör?
Citera
2007-02-28, 00:13
  #22
Medlem
X_surfers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Upperdecker
Slöar Plus! också ner filöverföringarna, som MSN Discovery gör?

Nix
Citera
2007-02-28, 00:42
  #23
Medlem
cobra33359s avatar
det fungerar inte

Jag har precis varit ute efter samma info jag gjorde som så att jag loggade in på msn och testade alla sidor jag fick fram på google om block status etc och ingen fungerade och det beror på att microsoft har ändrat om så att man in ska kunna se det jag vet att det gick förut men som det ser ut nu så går det inte längre om inte någon kan knäcka den nöten
Citera
2007-02-28, 00:43
  #24
Medlem
cobra33359s avatar
det fungerar inte

Jag har precis varit ute efter samma info jag gjorde som så att jag loggade in på msn och testade alla sidor jag fick fram på google om block status etc. genom att testa om det stod online på min men alla visade offline ingen fungerade och det beror på att Microsoft har ändrat om så att man in ska kunna se det jag vet att det gick förut men som det ser ut nu så går det inte längre om inte någon kan knäcka den nöten.


Det är en integritets fråga tänk om alla psykos pojkvänner eller andra skulle kunna kolla om någon har blockerat dom
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback