Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-26, 17:45
  #481
Medlem
Var vid davidsbro i norberg inatt fy vad jag önskar vi hade läst denna tråd ordentligt innan å vart lite mer förberedda
Citera
2016-12-28, 03:46
  #482
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subattan
Var vid davidsbro i norberg inatt fy vad jag önskar vi hade läst denna tråd ordentligt innan å vart lite mer förberedda

Ja men låt höra då!
Citera
2016-12-28, 16:51
  #483
Medlem
Svårt att skriva bra så man får fram allt men var jag en tjejkompis å båda små brorsorna som åkte dit hade vart på spökjakt flera dar innan på andra ställen så läste vi om davidsbo å åkte dit ! Var väldigt få sätt att komma in å den enda vägen vi hitta först var endet brandstege som var kapad högt uppe på väggen så man fick klättra som fan för att ta sig in däri och de klarade inte tjejkompisen av ! Så vi gick ut rätt fort å klättrade ner å hittade ett litet källarfönster på framsidan där även hon kunde komma in ! Så jag och hon skulle ta den vägen och brorsorna skulle ta stegen på baksidan så skulle vi mötas mitt i nånstans ! Redan när vi hoppar in jag och tjejen hör vi hur de låter å dunstar där inne å vi antar givet att de är brorsorna som är på väg in eller är inne redan ! När vi kom uppåt där dom borde ha kommit ib var det ingen där och kollar ut då står ena brorsan kvar där utanför och den andra har gått satt sig i bilen å väntar för han inte tror nåt ska hända endå! Ringer så klart å dubbelcheckar vart han är å de börjar bli små läskigt ! Nästa grej hör vi väldigt tydliga fotsteg längre bort i huset så tydligt attså vi är säker någon annan är där eller ska köra iväg oss därifrån ! Så vi blir tysta som fan å plötsligt kommer de fotsteg från åtminstånde tre håll rakt emot oss och även mumlande röster man ej kan höra vad dem säger var så jävla verkligt höll på skita på mig haha vart hög musik på telen för att slippa höra mer å ta sig ut fortast möjligt ! Nu efteråt vill man tillbaka igen men just då ville man bara iväg kändes inte bra alls ! Ska dit igen dock nästa gång ja hälsar på familjen där i trakterna å vi ska försöka vara där inne några timmar då iaf å filma hela tiden eventuellt några öl innan för att höja modet lite trot om ni vill eller ej det hände iaf och var läskigt som satan även om var lite kaxig först
Citera
2017-01-22, 03:22
  #484
Medlem
Åkte till barnmördarkorset idag bor själv i Norrköping så va en bit att åka + att min polares gps visade fel så vi hamnade i Tranås XD

Men tillslut kom vi mot korset tyvär så dog teckningen så vi hitta inte vägen kom in en bit på grusvägen Hette något med alpvägen eller något liknande.

hittade till den där skylten med symbol för förbud mot fordon när man ska svänga vänster visste inte vart korset var så vi åkte förbi det såg jag nu på en video där dom beskriver vägen till korset en bra bit in på den vägen så märker vi att vi inte kan köra längre halkan börjar ta på däcken så vi bara glider överallt även fast de sitter nya däck med minst 8 mm djup. Så vi snackar o vi tänker skita i korset o ta de en annan dag så vi vänder och åker tillbaka men kommer inte upp för en backe bilen glider ner o vi tänker nu krockar vi men tur så drog bilen ett varv runt istället så vi åker en bit in o tänker vafan ska vi göra nu :P så vi fortsätter på vägen för nånstans borde vi komma, tillslut kommer vi till ett par hus och sedan en skylt mot tranås...

Skönt o va hemma igen får göra ett nytt försök när sommaren kommer
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback