Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-02-18, 20:27
  #1
Medlem
Hej!

Någon som har en Samsung LE40R72 LCD-Tv eller har sett på en och har lust att skriva lite vad ni tycker?

Är nämligen väldigt sugen att beställa en sån via internet och den finns inte här i närheten.

Mvh Jesper
Citera
2007-02-18, 20:36
  #2
Medlem
-jOE!s avatar
Prisjakt.nu har en del information om den.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=88827
Citera
2007-02-18, 20:45
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -jOE!
Prisjakt.nu har en del information om den.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=88827


Tack för det snabba svaret, men jag har redan kikat där men får blandade uppgifter känns det som. Tänkte bara om någon här satt med den hemma och hade något vettigt att tillföra
Citera
2007-02-18, 21:20
  #4
Medlem
JGGs avatar
Lägg till ett par tusenlappar så får du en Samsung 40" som är Full HD ready!
Citera
2007-02-18, 21:28
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JGG
Lägg till ett par tusenlappar så får du en Samsung 40" som är Full HD ready!

Jo det kanske vore något men spelar det verkligen så stor roll ifall det är Full HD på 40"? Trodde inte det spelade så stor roll för än man kom upp i lite större Tv-skärmar.
Citera
2007-02-19, 09:18
  #6
Medlem
JGGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jager1337
Jo det kanske vore något men spelar det verkligen så stor roll ifall det är Full HD på 40"? Trodde inte det spelade så stor roll för än man kom upp i lite större Tv-skärmar.

Ja, med tanke på att blu-ray och HD-DVD börjar komma in på marknaden. Om du köper en HD ready istället för Full HD (1080p) så kommer du inte få ut allt av blu-ray och HD-DVD, om du skulle köpa det i framtiden. Men om du ska se på "vanlig" TV så spelar det inte så stor roll...
Citera
2007-02-19, 18:06
  #7
Medlem
din kompiss avatar
Köpte för ungefär en vecka sedan LE-32R72 och jag kan i stort sett bara tala gott om den. Har dock endast använt den som datorskärm hittills och kollat på "vanliga" DVD:er.

Ljudet är förresten inget vidare. Inte särskilt dåligt. Men verklgien inte bra.
Citera
2007-02-19, 20:16
  #8
Medlem
Jag köpte Samsung le40r72b precis innan nyår och måste säga att jag är grymt nöjd med den(ta i trä).

När jag kikar på dvd med HDMI kabel så är bilden fanimej fantastisk.

hade jag dock fått önska en sak så hade det varit fler hdmi ingångar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback