Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-02-17, 12:36
  #1
Medlem
ZEROX_18s avatar
hej jo det är så här att på min mobil kan man aktivera IR och min dator har en ir port men hur gör jag för att jag ska kuna skicka bilder från datorn till mobilen. Går det i huvudtaget att göra så ? isåfal hur aktiverar jag IR porten på datorn ?
Citera
2007-02-17, 16:05
  #2
Medlem
phreakdentas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZEROX_18
hej jo det är så här att på min mobil kan man aktivera IR och min dator har en ir port men hur gör jag för att jag ska kuna skicka bilder från datorn till mobilen. Går det i huvudtaget att göra så ? isåfal hur aktiverar jag IR porten på datorn ?
Flyttar till Datoranvändning - MS Windows som jag antar du använder eftersom du inte angett något annat.
Citera
2007-02-17, 16:29
  #3
Medlem
ZEROX_18s avatar
jo det är ms jag använder. Nu till fråga hur startar jag min ir port och går det att överföra bilder från datorn till min mobil genom den ?
Citera
2007-02-17, 18:40
  #4
Medlem
I Kontrollpanelen i Windows kan du aktivera/avvaktivera IR porten. Sen kan du överföra saker mellan dator och telefon.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback