Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-02-16, 15:17
  #13
Medlem
Odessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jrgbg
HÅller med trollish. ju mer olika benzo på en gång, desto bättre.
iktoviril är överreklamerad, funkar inte alls på mig. Lorazepam e mums.
Och att säga nåt så korkat som att du inte reagerar på ikto. ja, du kanske inte gör det, men 2 mg Lorazepam kanske du somnar av?
Köp alla tre om du får chansen & blanda hej vilt om du vill bli flöddrad.
tryck upp det i röven med så ska du se på grejer...iaf dormicumen.

Alltså jag har aldrig ätit iktorivil för dess egentliga syfte men iaf om jag har ångest lr panik etc. så funkar de flesta sorter tex stesoliden som jag får utskriven med 2-3 st, jag brukar aldrig ta mer än 4st det är poänglöst. Men som jag sa om det ska svänga behöver jag mycket.

Det är skönt att det fortfarande funkar när det behövs menar jag.

Ok jag har aldrig provat ta benso i röven men jag har provat injicera men inget hände. Det var iofs ingen jättedos och jag är ingen fan av IV.

En kompis säger att Dormicum är det lossaste han käkat men han blir väldigt skev på tabletter så jag är osäker. Det lutar åt lorazepam faktiskt. Eller Blanda Halcion och Lorazepam låter tryggast faktiskt.
Citera
2007-02-16, 18:51
  #14
Medlem
jrgbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odessa
Alltså jag har aldrig ätit iktorivil för dess egentliga syfte men iaf om jag har ångest lr panik etc. så funkar de flesta sorter tex stesoliden som jag får utskriven med 2-3 st, jag brukar aldrig ta mer än 4st det är poänglöst. Men som jag sa om det ska svänga behöver jag mycket.

Det är skönt att det fortfarande funkar när det behövs menar jag.

Ok jag har aldrig provat ta benso i röven men jag har provat injicera men inget hände. Det var iofs ingen jättedos och jag är ingen fan av IV.

En kompis säger att Dormicum är det lossaste han käkat men han blir väldigt skev på tabletter så jag är osäker. Det lutar åt lorazepam faktiskt. Eller Blanda Halcion och Lorazepam låter tryggast faktiskt.

dormicum skall tas IV eller i röven då det endast har 30% biotillgänglighet...det mesta försvinner i levern.
Dock så hjälper tydligen grapefrukt upp 50% tack vare den låga biotillgängligheten på dormicum...om man nu inte vill ha det där bak
läste jag på en sida som jag tyvärr inte minns adressen till.

Jag tycker det låter som du har lite för liten erfarenheter av benzo.
halcion har en halveringstid på 2 timmar så de kommer inte svänga länge.
det bästa att blanda är nog diazepam+xanor+lorazepam där lorazepam är min favorit.
Detta för att de har en ok halveringstid & är ganska starka benzos som funkar fint alla tre.
du bör inta 2-4 st starköl samtidigt då en liten mängd alkohol gör dig mera svängd. massa alkohol gör det hela bara farligt.
jag tar gärna 20-30 mg valium, 4-5 mg lorazepam & 0.5-1 mg xanor för att svänga på. sväljs ner med ett par 5.9% starköl..hehe..sen är det filmtajm!
Att blanda massa olika benzo gör att det svänger på mer & mer & mer...

Gillar du frukt så är det ju rätt känt att Grapefrukt gör benzo lite mer potent.
Även losec hjälper till.
lycka till med svängandet, men ta det lugnt i backen!
Citera
2007-02-16, 19:00
  #15
Medlem
Odessas avatar
Av de sorter som vanligtvis dyker upp är alprazolam den som fäster bäst. 20 2or med lite remeron för boost om man har det. Grapejuice har jag frågat runt lite om det verkar vara ett envist rykte men jag har inte provat sjäv ännu så jag vill inte dissa den metoden.

Jag har tyvärr för bra erfarenheter av benso det är därför inget funkar längre.
Och jag gillar eg inte alkohol alls så jag vill helst undvika det som booster. Men jag ska prova 10 halcion 10 Lorazepam i röven och köpa mig en liter grapejuice bara för att prova.

EDIT: De sorter jag nämner har jag dock 0 erfarenhet på.
Citera
2007-02-16, 19:29
  #16
Medlem
jrgbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odessa
Av de sorter som vanligtvis dyker upp är alprazolam den som fäster bäst. 20 2or med lite remeron för boost om man har det. Grapejuice har jag frågat runt lite om det verkar vara ett envist rykte men jag har inte provat sjäv ännu så jag vill inte dissa den metoden.

Jag har tyvärr för bra erfarenheter av benso det är därför inget funkar längre.
Och jag gillar eg inte alkohol alls så jag vill helst undvika det som booster. Men jag ska prova 10 halcion 10 Lorazepam i röven och köpa mig en liter grapejuice bara för att prova.

EDIT: De sorter jag nämner har jag dock 0 erfarenhet på.

Leta lite på internet så hittar du massor av studier om just grapefrukt.
Det är enzymet cyp3a4 i grape som hämmar nedbrytningen av benzo.
men, tydligen så är det så att ju större biotillgänglighet, ju mindre påverkar cyp3a4 om jag förstått det rätt.
losec & paracetamol påverkar också cyp3a4, så ett par panodil, en losec & 3-4 grapefrukter kommer boosta dina benso. Om inte annat så får du ju i dig massa frukt
och du.. lägg tabbarna under tungan 2-3 i taget & låt dem smälta där istället. halcion kan du svälja för de går rakt ut i blodet ändå har jag för mig.
Citera
2007-02-17, 00:55
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
Du missar juh det bästa. Blanda för tusan.

On topic. Halcion skulle jag välja.

Jodå jag blandade alltid förr,visst det är kanon. Men pga toleransökning och att ha nåt att gå ner på så funkar det bäst för mig att ta en sak i taget. Nu har jag druckit sprit ett bra tag. Snart dax att byta till ett kemi race, på det viset slipper jag en veckolång bakfylla,likaså när jag stänger apoteket,ingen nedtrappning utan direkt på sprit. Jag blir på så vis aldrig dålig och toleransnivån hinner sjunka mellan varven.

Under alla år jag blandade var det ett helvete att ha två avtändningar på samma gång, nu har jag aldrig någon trots monster konsumtion. Skål
Citera
2007-02-17, 13:39
  #18
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odessa
Jag ska shoppa lite och har hög tolerans mot benso. Så jag undrar vilka av dessa 3 tycker ni mest är potent? Jag reagerar inte på tex 20 st iktorivil.

Dormicum 15mg
Halcion
Lorazepam 2mg

Jag har inte provat nån av dessa under åren förrutom 1 temesta men det var inte i russyfte. Är dessa 3 nått att ha? Jag kommer säkerligen blanda med Subutex eller alkohol för att bygga på det lite men jag är desperat jag har inte fått myskänslan på länge.

Vad hade ni köpt och varför?

EDIT: Helst vill jag skippa både alkoholen och subutexen för en ren bensokänsla men är rädd att ingen håller måttet.


Benso,sub och alkohol är en väldigt farlig blandning. Jag har eller hade själv en vän som dog av den kombinationen.
Citera
2007-02-17, 14:09
  #19
Medlem
Halcion hade jag valt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback