Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-01-31, 13:05
  #4501
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StrenghtCoach
Har felaktigast planerat att varva Cyberpunk 2077 detta år! Om jag kör på lättaste svårighetsgraden - tror du jag ändå kan fixa det på under en arbetsvecka (= 40 timmar)!
Det klarar du lätt om du inte snöar in dig på allt för många sidouppdrag, utan främst kör mainstory.
Citera
2022-02-03, 21:42
  #4502
Medlem
God of War (PC) 5/5

Väntat som faen, äntligen här och gdamn, gillade allt i det! Christopher Judge passade som gjutet som röst till Kratos.

Det enda som störde va random buggen där karaktären stannar när man försöker gå/springa framåt.

Ska tanka PS emulator och lira de äldre spelen snart med.

Först ska det liras Dying Light 2 (release imorgon, 4 feb)
Citera
2022-11-19, 20:24
  #4503
Avstängd
Call of Cthulhu: Shadow of the comet
Har velat spela detta peka & klicka-äventyr sedan jag klarade uppföljaren Prisoner of ice för många år sedan.
Schysst atmosfär och intressant HP Lovecraft-mytologi, men tyvärr fick jag bara igång det i window-läge, vilket iofs gjorde det snyggare och mindre pixligt.
Sedan var det så jäkla svårt att jag fick sitta med walkthrough i telefonen och titta var och varannan minut. Man har ju inte det tålamodet man hade som ung att sitta och klura i dagar eller månader.
En trevlig upplevelse i vilket fall som helst som jag kan rekommendera till den som gillar skräckspel och inte river sitt hår av pixel-hunting.
Citera
2022-12-05, 06:53
  #4504
Medlem
Gosifs avatar
Final Fantasy Tactics: War of the lion mod för PS1

intressant mod som lägger till det bästa från psp-versionen!

Det flöt på bättre då orginalet var något segare ibland..

Nya jobb som dark knight spelade en stor roll för mig!

10/10
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback