Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-07-05, 16:30
  #1429
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XxDrag0N-Sl4y3RxX
Åtminstone 2007 så bodde han i Berlin, enligt denna artikel: https://www.expressen.se/nyheter/jag...ska-do-vid-30/
Shit. När jag läser hennes intervju så ser jag mig själv i henne. Jäklar vad lik hon var mig i sitt tankesätt.

Rotlös. Nomadsjäl. Sökare. Skilsmässobarn. Jag trodde alltid att jag skulle dö vid 17 men 20 år senare är man fortfarande här. Dottern verkar ha varit intelligent för sin ålder. Det är sådana människor man vill lära känna i livet. Ha dom där djupa samtalen om livet.
__________________
Senast redigerad av Lofiboy 2023-07-05 kl. 16:54.
Citera
2024-02-01, 10:18
  #1430
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Det är tyvärr inte helt ovanligt att barn till föräldrar som begår självmord, också själva gör det en dag. Men sällan så unga som i det är fallet.

Så var det för Micke Dubois. Hans pappa tog livet av sig när Micke var 15 år gammal.
Det kanske är lättare för en person att gå hela vägen och verkligen avsluta sitt liv om någon av hans eller hennes föräldrar gjorde det tidigare.
"Were in this shit together"-liksom.
Citera
2024-04-15, 22:16
  #1431
Medlem
Vem hade vårdnaden över dottern? Mörk artikel från hennes pappa
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback