• 4
  • 5
2007-02-17, 23:26
Medlem
Jag förstår inte hur man kan förstöra någon bröllopsdag....Jag känner bruden och tycker att det är väldigt synd att hennes morbror dog p g a snorungar som inte vet bättre.. som alltid ska visa upp sig.
Citera
2007-02-18, 04:18
Medlem
Fyll en lokal med våldtäktsmän, krigsförbrytare och massmördare från båda sidorna av ett av de smutsigaste krigen i modern historia. Fyll dem sedan med sprit (eller diverse andra droger).

Vad skulle kunna gå fel?
Citera
2007-02-18, 13:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av henkka
Fyll en lokal med våldtäktsmän, krigsförbrytare och massmördare från båda sidorna av ett av de smutsigaste krigen i modern historia. Fyll dem sedan med sprit (eller diverse andra droger).

Vad skulle kunna gå fel?

Citera
2007-02-27, 20:46
Medlem
duros avatar
Kan berätta det som jag vet, och det är ganska mycket eftersom att jag faktiskt var på bröllopet. Jag var där med min pappa och hans nya fru som på något vis är släkt med brudgummen. Har för mig att brudgummen var halv serb och halv kroat, bruden kommer jag inte ihåg men hon var ex-jugoslav. Enligt min farsa som stannade till ungefär 2 (det inträffade runt 3) var de tre bröderna serber, och de som bröderna bråkade med var bosniemuslimer och mellanösternmusilmer.

Själva bråket vet jag tyvärr inte så mycket om, men han som dog var en farbror(?) till bruden tror jag, och hade kommit från Italien för att vara på bröllopet. Om han var italienare vet jag inte.

Jävligt tråkigt att det skedde, speciellt på ett bröllop.
Citera
2007-02-27, 22:36
Medlem
Soffpotatisens avatar
Jag kan bekräfta att han var Italienare. Dom som bråkade var juggar.. Kraken hade inget med bråket att göra heller. Han försökte tvärtom ta undan folk för att de inte skulle bli överkörda. Stor och snäll kille.
Citera
2007-03-01, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El Pistolero
Etniska svenskar???förklara gärna.
Det är väl klart som fan att det spelar roll, vilket jävla land tror du att du är i?
I svergie följer man svenska lagar, annars får man åka hem till sitt eländiga jävla land ist, Är man svensk och bryter mot lagen, ja då blir det finkan.
Tyvärr får ju alla som bor här sitta i svenskt fängelse,men hade jag fått bestämma då hade alla invandrare som begår brott blivigt deporterade från detta land, helst hem till råtthålen dom kom ifrån.
Ska tillägas att jag själv har utländsk härkomst, och därför är detta ännu viktigare för mig för det är jag som laglydig som åker på skiten...

Jag har samma tankegång som du.

Skönt att höra att höra att även du som har utländsk härkomst håller med om att dom ska skickas hem.
Citera
2007-04-27, 13:57
Awaiting Email Confirmation
Chetniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soffpotatisen
Jag kan bekräfta att han var Italienare. Dom som bråkade var juggar.. Kraken hade inget med bråket att göra heller. Han försökte tvärtom ta undan folk för att de inte skulle bli överkörda. Stor och snäll kille.
Vad gör en italienare på ett Jugge/turk bröllop? jag har hört att majoriteten av gästerna var Serber.
Citera
2007-04-27, 22:57
Medlem
Don.Cs avatar
Men det här är ju ett lysande exempel på att alla raser och fulkgrupper kan leva ihop utan konflikter
Citera
2007-04-28, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
Men det här är ju ett lysande exempel på att alla raser och fulkgrupper kan leva ihop utan konflikter

Och du är ett lysande exempel på en diot med nazistlogik. Jag är uppväxt i dalarna och där klarar vi, precis som övriga sverige alltid har gjort, av att slå ihjäl varandra och bete oss som svin utan extern inblandning. Idioti är ju som bekant ett allmän mänskligt drag. Det vet ju du.
Citera
2007-04-28, 08:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pale_Rider
Och du är ett lysande exempel på en diot med nazistlogik. Jag är uppväxt i dalarna och där klarar vi, precis som övriga sverige alltid har gjort, av att slå ihjäl varandra och bete oss som svin utan extern inblandning. Idioti är ju som bekant ett allmän mänskligt drag. Det vet ju du.
Du har växt upp i dalarna?

Stackars jävel, undra om du hade haft en annan åsikt om du växt upp i Bergsjön/Hammarkullen/Rinkeby, osv. ?
Citera
2007-05-19, 22:49
Medlem
Bruden kommer ifrån turkiet och italien. Det var hennes morbror som dog....
Citera
2007-05-19, 23:49
Medlem
T-minus60s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronB
Apropå att det tydligen bara är "blattar" som begår vansinnesdåd. Ingen som minns Mattias Flink som tömde AK5:an i ett antal lottor i början av nittiotalet?! Han är svensk som sirapslimpa . . .

Snubben har ju fan typ fått obevakad permiss! -_-
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in