Citat:
Ursprungligen postat av El Pistolero
Var du inte själv där så vet du inte EXAKT vad som hände, du känner till ena sidan av historien bara(med det inte sagt att du inte vet mer än media).
Den här tråden är oerhört korkad då trådskaparen säger sig veta vad som hänt och att han vet mer än media men inte förklarar vad som egentligen har hänt.
Trams tråd, fram med lite info och FAKTA.
Nej jag vet inte EXAKT vad som hände.. men vet mer än vad median vet.
Eftersom ni tjatar om att ni vill veta så berättar jag... ville höra vad ni tyckte om det ni läst och hört i median. Sen tänkte jag skulle berätta hela tvisten.
Bröllopet som va är en vän till mig som gifte sig till att börja med, killen som "körde" bilen är en ÄNNU bättre vän till mig, barndomsvän.
3 bröder va på brölloppet där under kvällen den yngsta brodern blev retad på något sätt av en annan gäst som är runt 27 år. Dom 3 bröderna är vänner till brudgummen, och mannen som retade lill brorsan va vän till brudgummen. Dom 2 äldre bröderna i åldern 29-31 såg detta under kvällen men med respekt för brölloppet och brudgummen gjorde dom inget. Runt kl halv 3-3 när festen drog mot sitt slut satt en av brödernas fru i hans bil och väntade på dom eftersom hon skulle köra hem dom. På vägen ner för backen vid Olles Krog berättar lill brorsan allt som hände och vad denna man sa till honom och "retade" honom för då bröderna bestämmer sig att gå tillbax och prata med den killen. Väl på plats står ca 20 pers och kaxar emot, bröderna förstår att det inte finns nån chans att snacka eller diskutera när dom här killarna är uppe i varv, påverkade av alkoholen m.m. Det uppstår tumult, bröderna springer ner för backen mot bilen där frugan sitter i bilen och väntar, ser hur 20 pers kommer ner rusande med pinnar, pålar dom plockat på väg bygget på backen. Kommer ifat bröderna på backen, slår ner en efter en totalt sönderslagna. Dom kommer till bilen, slår sönder hans bil, drar ut frugan ur bilen för att inte hon ska kunna dra där ifrån, drar ut bröderna ur bilen igen och slår ner dom en efter en igen. Till slut lyckas alla sätta sig i bilen och fly platsen, då killen i exsess, smärta, adrenalin, panik och fönsterruta där du inte ser något ut från kör över 7 pers där 6 lätt skadade och en med livshotande skador som senare dagen efter dog på sjukhuset.
dom 3 bröderna... 2 av dom fick sy ihop i stort sett hela skallen, ben knäcktes, blod ran. den ena fick alla förutom 3-4 tänder utslagna.
Hur jag vet deta... jo jag vet. Försöker avslöja så lite som möjligt, vet mer än detta jag skrivit här. Vem som har berättat det spelar ingen roll. Men männen va på flykt fram tills dagen efter på kvällen... ni behöver inte tro mig, men utgå från att detta är sant vilket det är.
Vad tycker ni nu....