Knappast troligt.
1) Jonas Larsson är fortfarande aktiv
2) Det vore rent kriminellt att kalla basket "en av de allra största sporterna", iallafall i Sverige.
Skoja ru eller?!
Pagge är 08:a å näsan är väl från Frösön Tror fan det är grin-anders han om nån är läskig dessutom åt väl han på halalslakteriet/Pizzerian som det stod i en annan tråd dvs han har skumma grejer för sig..
Jonas Larsson är fullständigt oskyldig!
Den häktade är en f.d andremålvakt i Elfsborg som även gjorde en kort sejour i Bajen. Källa, lokal journalist 100% trovärdig.
Kände mig tvungen arr regga mig och rentvå Jonas passar också på att total såge er tragiska jävlar som inte hajar att en 10 årig tös mer eller mindre fått livet förstört.
Jag tackar Cassius Clay för den ypperliga informationen.
"Idrottsstjärna" får nya innebörder för var dag. Bajen? Hoppas han får spendera resten av sina dagar i en fuktig källarhåla i väntan på stegling.
Jag tänkte säga att det är väl den där Brima koroma som lirade i Enköping/Kalmar. Han var ju inblandad i nåt liknande för ett par år sedan, men sen såg jag att det hade kommit fram lite fakta i målet, så jag ber om ursäkt över mitt lilla instick där
Jonas Larsson är fullständigt oskyldig!
Den häktade är en f.d andremålvakt i Elfsborg som även gjorde en kort sejour i Bajen. Källa, lokal journalist 100% trovärdig.
Kände mig tvungen arr regga mig och rentvå Jonas passar också på att total såge er tragiska jävlar som inte hajar att en 10 årig tös mer eller mindre fått livet förstört.
"Nicklas Johansson (född 1970) - Nicklas var en nödlösning som lånades in från Elfsborg. Det var tänkt att Nicklas skulle täcka upp bakom Thomas Höglund då Lasse Eriksson hade skadat okbenet. Nicklas fick dock stå en match då Roffe Z tappade förtroendet för Höglund. Återvände sedan till Elfsborg IF efter äventyret i Stockholm. Gick sedan från Boråsklubben till Äspered i division fem där han spelade en säsong. Har nu helt slutat spela fotboll och ägnar sig istället åt annat som till exempel sina hundar."
Skönt om det inte är en tranemo-bo, detta psykfallet var ju nyinflyttad. Dessutom bor han i Uddebo, det missar man om man nyser när man passerar. Ligger ett par kilometer västerut från Tranemo.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!