2007-02-04, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trump
aja, han fick ju knulla i alla fall

Japp, det är huvudsaken.
Citera
2007-02-04, 23:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vinbra
Knappast troligt.
1) Jonas Larsson är fortfarande aktiv
2) Det vore rent kriminellt att kalla basket "en av de allra största sporterna", iallafall i Sverige.

http://www.basket.se/Result.asp?WCI=...ts&WCU=1841823

Du har rätt! Men vem kan idrottsprofilen vara då?
Citera
2007-02-06, 18:19
Medlem
Har ni inte kommit fram till vem det är än?
Citera
2007-02-07, 10:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av calle-gusaf
Skoja ru eller?!
Pagge är 08:a å näsan är väl från Frösön Tror fan det är grin-anders han om nån är läskig dessutom åt väl han på halalslakteriet/Pizzerian som det stod i en annan tråd dvs han har skumma grejer för sig..

Jag glömde att ironi inte funkar i skrift...
Citera
2007-02-07, 10:41
Medlem
Spoke_islands avatar
Du kanske

Citat:
Ursprungligen postat av Diablo sueco
Japp, det är huvudsaken.
tillhör den exklusiva förening som anser att så länge flickebarnet väger 30 kg med skolväska och cykel så är det lovligt byte?
Citera
2007-02-09, 10:12
Medlem
Jonas Larsson är fullständigt oskyldig!
Den häktade är en f.d andremålvakt i Elfsborg som även gjorde en kort sejour i Bajen. Källa, lokal journalist 100% trovärdig.
Kände mig tvungen arr regga mig och rentvå Jonas passar också på att total såge er tragiska jävlar som inte hajar att en 10 årig tös mer eller mindre fått livet förstört.
Citera
2007-02-09, 10:19
Medlem
Raouls avatar
Jag tackar Cassius Clay för den ypperliga informationen.
"Idrottsstjärna" får nya innebörder för var dag. Bajen? Hoppas han får spendera resten av sina dagar i en fuktig källarhåla i väntan på stegling.
Citera
2007-02-09, 10:23
Bannlyst
Jag tänkte säga att det är väl den där Brima koroma som lirade i Enköping/Kalmar. Han var ju inblandad i nåt liknande för ett par år sedan, men sen såg jag att det hade kommit fram lite fakta i målet, så jag ber om ursäkt över mitt lilla instick där
Citera
2007-02-09, 12:34
Medlem
Racooons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cassius clay
Jonas Larsson är fullständigt oskyldig!
Den häktade är en f.d andremålvakt i Elfsborg som även gjorde en kort sejour i Bajen. Källa, lokal journalist 100% trovärdig.
Kände mig tvungen arr regga mig och rentvå Jonas passar också på att total såge er tragiska jävlar som inte hajar att en 10 årig tös mer eller mindre fått livet förstört.

Då verkar Niklas Johansson passa in:

http://www.svenskafans.com/fotboll/b...el.asp?id=4526

"Nicklas Johansson (född 1970) - Nicklas var en nödlösning som lånades in från Elfsborg. Det var tänkt att Nicklas skulle täcka upp bakom Thomas Höglund då Lasse Eriksson hade skadat okbenet. Nicklas fick dock stå en match då Roffe Z tappade förtroendet för Höglund. Återvände sedan till Elfsborg IF efter äventyret i Stockholm. Gick sedan från Boråsklubben till Äspered i division fem där han spelade en säsong. Har nu helt slutat spela fotboll och ägnar sig istället åt annat som till exempel sina hundar."

Skrivet 2002-02-12
Citera
2007-02-09, 17:45
Medlem
jaaa frågan är vem han är. men sjuk i huvvet kan vi ju iaf fastslå..
Citera
2007-02-09, 18:20
Medlem
Raouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Racooon
Då verkar Niklas Johansson passa in:
Japp, det verkar stämma bra baserat på Cassius Clays info härovan.

"Har nu helt slutat spela fotboll och ägnar sig istället åt annat som till exempel sina hundar."
Och pedofili?
Citat:
Ursprungligen postat av karlgren
jaaa frågan är vem han är. men sjuk i huvvet kan vi ju iaf fastslå..
På 1 svarar jag: http://www.flashback.org/showpost.p...9&postcount=33
På 2 håller jag med.
Citera
2007-02-09, 18:32
Moderator
Evil Eds avatar
Skönt om det inte är en tranemo-bo, detta psykfallet var ju nyinflyttad. Dessutom bor han i Uddebo, det missar man om man nyser när man passerar. Ligger ett par kilometer västerut från Tranemo.

Hoppas han får ett långt fängelsestraff.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in