Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-06-21, 07:24
  #265
Medlem
DerpdaHerps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Hund-
"Hej, jag heter Hund och jag fantiserar om att våldta, tortera och mörda vackra kvinnor". "Hej, Hund!"

Sen vill jag gärna att fler som fantiserar om (och/eller vill utöva) sådana saker delar med sig av sina erfarenheter, när ni började fantisera om sådant, varför ni tror att man tänder på det, och om ni skäms över fantasierna.


Hej, Hund och alla andra. Jag har inte orkat läsa hela tråden för klockan är tidig morgon och jag ska upp och jobba snart. Kände bara för att säga något;

Jag var väl ungefär 10 år gammal när jag började fantisera om grovt våldsamma situationer och våldtäkt. Har aldrig själv i dessa fantasier varit delaktig i själva akten, alltså som offer eller våldsverkare, utan som åskådare, kanske "medhjälpare". Har dock aldrig haft minsta tanke på att uppfylla dessa fantasier eftersom jag bara ser dem som just fantasier, inte som något jag egentligen har något intresse eller någon vilja att utföra. Kan dock lova att de kan vara ganska brutala, och ja, jag går igång på det.
Till skillnad från Hund så har jag inte haft en direkt fläckfri uppväxt men anser heller inte att en människa kan värderas på något sätt, oavsett vart de kommer från, vilka fantasier de har, deras yrke eller kön. Eller annat heller för den delen..
Men jag rekommenderar ändå Hund att söka hjälp av många anledningar, kanske framförallt för att undvika att spåra på fyllan någon gång (t.ex) och förstöra någon random förbipasserande ung kvinnas liv pga t.ex ett snedsteg under påverkan.. då lär du åka dit, och det hårt. Kan konstatera att våldtäktsmän i det svenska samhället som regel har ungefär samma värde som någon som skulle ha kraschat med ett flygplan i globen, eller liknande.

Annars - Gomorron allihopa!
Citera
2011-06-21, 08:11
  #266
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DerpdaHerp
Hej, Hund och alla andra. Jag har inte orkat läsa hela tråden för klockan är tidig morgon och jag ska upp och jobba snart. Kände bara för att säga något;

Men jag rekommenderar ändå Hund att söka hjälp av många anledningar, kanske framförallt för att undvika att spåra på fyllan någon gång (t.ex) och förstöra någon random förbipasserande ung kvinnas liv pga t.ex ett snedsteg under påverkan.. då lär du åka dit, och det hårt. Kan konstatera att våldtäktsmän i det svenska samhället som regel har ungefär samma värde som någon som skulle ha kraschat med ett flygplan i globen, eller liknande.

Annars - Gomorron allihopa!
Gommorrron du pigge, men du vet väl TS skrev det 2007, och han är avstängd...
Citera
2017-11-25, 08:05
  #267
Medlem
spännande tråd detta, verkligen.

Och det var ett tag sedan nån skrev i tråden sist.

hmm tänder lite på detta, men som att vara den som blir utsatt.
Citera
2018-07-24, 20:22
  #268
Medlem
KUSEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bronkz
Under rätt omständigheter kan du mörda och tortera människor också. titta va krig gör med soldater. Illa illa. krävs inte mycket för att klippa den tunna linje som är "normal".

Livskris, krig u name it.

vi har det i oss.

Citat:
Ursprungligen postat av Perra2000
spännande tråd detta, verkligen.

Och det var ett tag sedan nån skrev i tråden sist.

hmm tänder lite på detta, men som att vara den som blir utsatt.
Bra bump, det är en minst sagt intressant tråd. Är det bara en fantasi du har? Eller menar du att du på allvar önskar hitta någon likasinnad som tillsätter ditt liv ett mindre värde än ett paket cigg? Någon som är villig att puckla på dig och misshandla dig tills blodet sprutar och sedan brutalt våldta din blödande tillika ommöblerade kropp i alla kroppsöppningar för att till sist hantera din sargade och blåslagna kropp som en negligerad barbiedocka och på riktigt ta livet av dig?

När minns du att dina begär började? Var det någon utlösande händelse eller tror du det var slumpen som fick dig att känna en vilja att ”bli utsatt”? Hur gör du för att stilla dina begär? Började det med mildare fantasier för att sedan eskalera etc? Många frågor, men skulle helt enkelt vara intressant om du kunde berätta lite mer. Vad är det egentligen du vill bli utsatt för och varför tror du att du har dessa tankar?
__________________
Senast redigerad av KUSE 2018-07-24 kl. 20:25.
Citera
2018-08-25, 17:58
  #269
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KUSE
Bra bump, det är en minst sagt intressant tråd. Är det bara en fantasi du har? Eller menar du att du på allvar önskar hitta någon likasinnad som tillsätter ditt liv ett mindre värde än ett paket cigg? Någon som är villig att puckla på dig och misshandla dig tills blodet sprutar och sedan brutalt våldta din blödande tillika ommöblerade kropp i alla kroppsöppningar för att till sist hantera din sargade och blåslagna kropp som en negligerad barbiedocka och på riktigt ta livet av dig?

När minns du att dina begär började? Var det någon utlösande händelse eller tror du det var slumpen som fick dig att känna en vilja att ”bli utsatt”? Hur gör du för att stilla dina begär? Började det med mildare fantasier för att sedan eskalera etc? Många frågor, men skulle helt enkelt vara intressant om du kunde berätta lite mer. Vad är det egentligen du vill bli utsatt för och varför tror du att du har dessa tankar?


Är intresserad av denna fantasi. Skriv privat till mig, någon?
Citera
2018-10-25, 19:59
  #270
Medlem
Håll det i huvudet bara, håll huvudet kallt och överdriv inte,

Det finns massor med konstnärer som ritar bra dödsporr men det kostar lite,
då får du bilder som ser ut som dom personer du behöver se.

när man har lite mörkare fantasier så kan man välja
att inte inte drömma om hårdare än vad du behöver för att kunna runka.
Blanda fantasierna lite med vanliga fånerier och tänk på varför du känner så här.

Jag tror mycket det handlar om att slippa sina egna hämningar
- sprider man ut ens hämningar på mord så blir det mindre hämningar kvar
och en kvinnosyn på horor som horor blir lättare.

Jag tycker det är svårt att föreställa mig att att tjejen skall dö
samtidigt så det passar samma tempo som orgasmen.
Det känns bättre att föreställa sig en orgasm man inte upplever

Bra för att bli kåt eller för att det är kul,
men inte så bra när man skall komma.


Det där påverkar din kropp, inte bara skallen.
Efter ett tag så kan du inte lura kroppen längre och då får du inte dom där superstarka erektionerna längre.

Du lurar din kropp, genom att blanda ihop död och sex i ditt huvud,
det känns bra så långe du är chockad av ett snygg brud som måste skyddas
och så tror kroppen att man måste skaffa fler barn för
att kompensera.
Sedan så känns det skönt att fantisera om tjejer som är så dumma
och så kåta att dom kan knulla samtidigt.

Själv tycker jag att det här mörkret, är min motreaktion mot tjejer som pratar
om att dom vill ha kontroll över sina kroppar och att
dom bara blir kåta när dom är trygga och har kontroll etc.
Om jag träffar tjejer så har jag en trevligare bild
men om jag är ensam
så handlar alla fantasier om att totalt bryta ner kvinnor så att man kan vara
helt säkert i ens fantasi att dom bara är objekt.

Ens fantasi påverkas av ens kvinnosyn, jag kan inte föreställa mig frivilliga mjuka kvinnor
så jag kan bara föreställa mig kvinnor som man tar ner, tvingar eller förändrar
genom olika teman.

I fantasin så kan man ju tro att en tortyr maskin tvingar horor att få orgasmer,
Smärta och rädsla gör en kåt, det är bekvämare att någon annan blir rädd.

Det är inget konstigt att bli kåt och få starkare orgasmer av mörka fantasier,
men det kan bli så det först känns enormt bra dom första gångerna
och sedan kan man inte.

Det finns enkla problem med att runka till fantasier om våldtagna tjejer som får kraftiga orgasmer av att bli mördade.
Det kan blir lätt att bli kåt men svårt att explodera, om tjejen skall försvinna helt plötsligt
så blir det konstigt i drömlandskapet.

Hur man än styr tjejen i sin fantasi, om hon dör för att förnedras, så kan hon inte känna något
och eh jag tror det där med att bruden skulle kunna få barn
är en del av vad som gör dom snygga.


Vad du skall göra är att beställa lite digital konst på dina fantasier
eller skriva beroende på din fantasi.
Citera
2018-10-29, 16:53
  #271
Medlem
Är du söker på att du inte ibsjölva verket bara blandar ihop känslor. Du vill att en kpt körring ska typ upotäcka hur sjuk dubör och bejakar din störthet. Det skulme alltså varanpgot slags bevis på att du så innehelvets het att hon inte kan undgå att begå en enorm omoralisk handling. Att du sitter och bara vill att kvinnor mår dåligt och inte ger dig ett skvatt i utbyte mer en ditt ensamma runkande tror jag inte på. Bara en idiot ser till att inte ge sig själv något i utbyte.
Citera
2022-10-27, 20:12
  #272
Medlem
Min fantasi har varit att bryta sig hos nån på natten och våldta.
Brukar gå sån serie om mord i usa på tv ibland och fan otroligt hur vissa lyckats våldta så många genom att bryta sig in mitt i natten.

Är brevbärare/sopgubbe så vet att i ett hus ligger det en nyckel under soptunnan.
En familj med 2 döttrar bor där.

Kl 02.30 tar jag nyckeln, öppnar dörren försiktigt och går in.
Har spanat innan på kvällar så vet vilket rum tjejerna har.
Först går jag in till 12 åringen, hon ligger där i lampljuset i bara trosor.
Drar ner min byxor och trycker in en trasa i hennes mun, hon blir helt paralyserad.
Känner henns våta fitta med mitt finger.
Ser tårar i hennes ögon samtidigt som jag börjar knulla henne.
Det är över på 1 min.
Tejpar för hennes mun så hon inte kan skrika och säger jag fan dödar dig om du lämnar rummet.

Går vidare till 15 åringen.
Hon ligger på mage, helt naken i sängen.
Ser hennes håriga fitta och får sånt fruktansvärt stånd att det gör ont.

Stänger dörren till hennes rum.
Drar ner mina byxor, för min hand mot hennes mun samtidgt som jag lägger mig över henne och börjar tränga in i hon.
Hon vaknar och försöker skrika och ta sig loss, men jag är alldeles för stark.
Hon spänner sig och kramar min stenhårda kuk så mycket så jag kommer efter 10 sekunder.
Ligger kvar över hennes och hör hur hån gråter.
Sen vänder jag henne på rygg och knullar henne igen.
Ser hennes skräckslagna ansikte, hon gör inte ett ljud längre förutom att gråta lite.
Stopper henne socka i hennes mun och binder henne i sängen innan jag stänger dörren, går ut ur huset, och lämnar allt.
Citera
2022-10-30, 09:11
  #273
Medlem
Fantasin om att våldta finns hela tiden i bakgrunden. Att mörda eller grovt tortera finns däremot inte i drömmarna.
Har testat rapeplay några gånger men det blir inte verkligt nog.
Letar noveller i ämnet men har svårt att hitta. Några tips?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback