2007-06-11, 18:04
Bannlyst
hihihi om ni inte redan visste det så har han sålt plattformen som han byggde upp. Fick rätt bra betalt för den också Så helt fel var det inte tydligen.
Citera
2007-06-11, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gurra74
Tja killen håller på att utbilda sig till att bli pilot tillsammans med Joakim Svanberg. De brukar för den delen flyga jaktplan tillsammans. Det är nog mer än vad ni här skulle kunna prestera
Vilken typ av jaktplan då? Och i vilket land?
Citera
2007-06-11, 18:21
Medlem
samma löjliga

" hihi " " puss på er" i den presentationen som någon som försvarar Lönner håller på med!! Trodde det bara var tjejer som höll på med " hihi"
Citera
2007-06-11, 18:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fourt
Vilken typ av jaktplan då? Och i vilket land?
Det gamla engelska jaktplanet vampire. I Sverige, eftersom Joakims far äger ett.
Citera
2007-06-11, 18:26
Bannlyst
Att åka med i en Rysk, rostig Mig-29 på fritiden i Ukraina kostar 4000€. Men då utbildar man sig inte till det, man får bara sitta med medans en 45årig halvalkad pilot flyger.

Det är skithäftigt, men det är inte samma sak som att utbilda sig till jaktpilot.

För att utbilda sig till jaktpilot krävs gedigen utbildning och över 10 000 flygtimmar.
Citera
2007-06-11, 18:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av smacken
" hihi " " puss på er" i den presentationen som någon som försvarar Lönner håller på med!! Trodde det bara var tjejer som höll på med " hihi"

Förlåt för hur jag skrattade då. Om det nu är så viktigt för dig. *Dhu*
Shit vad är detta för människor egentligen.
Citera
2007-06-11, 18:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gurra74
Det gamla engelska jaktplanet vampire. I Sverige, eftersom Joakims far äger ett.

Att framhäva ett flygplan från 1943 som ett Jas är som att säga att jag kör en Beyron fast jag kör en 15 år gammal testarossa.

http://www.constable.ca/vampire.htm
Citera
2007-06-11, 18:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Frankie_Hustle
Att åka med i en Rysk, rostig Mig-29 på fritiden i Ukraina kostar 4000€. Men då utbildar man sig inte till det, man får bara sitta med medans en 45årig halvalkad pilot flyger.

Det är skithäftigt, men det är inte samma sak som att utbilda sig till jaktpilot.

För att utbilda sig till jaktpilot krävs gedigen utbildning och över 10 000 flygtimmar.

Exakt
För det första utbildar de sig till piloter, inte till jaktpiloter.
För det andra så brukar de flyga detta jaktplan för skojs skull. Jepp de får räkna sina flygtimmar då också.
För det tredje brukar de även flyga helikopter också som är deras privata. *suck* Är det något mer som ni inte har en aning om?
shoot?
Citera
2007-06-11, 18:32
Bannlyst
Citat:
Att framhäva ett flygplan från 1943 som ett Jas är som att säga att jag kör en Beyron fast jag kör en 15 år gammal testarossa.

Har jag framfört att de flyger Jas? Nej.
Har jag framfört att de flyger stridsflygplan: Ja
Citera
2007-06-11, 18:34
Bannlyst
Citat:

För den delen det absolut SÄMSTA försvar hittils. hahaha vilken jämförelse eller panik till att inte veta vad man ska skriva
Citera
2007-06-11, 18:36
Bannlyst
Gurra, anser du att ett flygplan från andra världskriget är värdigt tt kallas stridsflygplan ?

De e fan mer krut i en 747 ( och ja, den går fortare och är troligen mer rörlig än en Vampire ) än deras.

Något annat ?
Citera
2007-06-11, 18:42
Bannlyst
Citat:
Gurra, anser du att ett flygplan från andra världskriget är värdigt tt kallas stridsflygplan ?

De e fan mer krut i en 747 ( och ja, den går fortare och är troligen mer rörlig än en Vampire ) än deras.

Något annat ?

Det märks att du inte kan något om plan. hahaha Man kommer upp i 5 G:n i sådana där. *suck* Men vad vet jag. Dig kan man ju inte diskutera med. Har du hört talas om ödmjukhet? Varför så fruktansvärt sur och vrång? Säg mej, vad har denna person gjort dej för ont för att du ska känna så här? Även om jag skrev att ML skulle vara president i USA och om han nu var det, skulle du bara säga att USA var ett skitland. På den nivån ligger du nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in