Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-08-26, 02:46
  #1189
Medlem
MissionFuckeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murdock035
Ja det är 100% sant... jag har ätit opiater i ca 23år och jag fick ENORMA mångder utskrivet en gång i tiden så jag hade en daglig dos på mellan 2800 till 3500mg Oxycontin om dagen. Varje morgon startade jag dagen med 1500mg oxycontin som jag tuggade sunder och svalde bara för att starta dagen. True story.

Ibogaine sägs ju avbryta opiat beroende totalt eller allt beroende men ska tydligen ta ordentligt stryk på kroppen också, kan ju ha fel men vad jag läst så ska de avbryta allt. Skulle va otroligt med en som går på 3.5 g oxy om dagen ...
Citera
2023-10-28, 11:42
  #1190
Medlem
Käkat typ 150 mg diazepam igår plus en halv sub i en llna alltså 4 mg. Sen kola på det några streck... Nu dagen efter drog jag en 2 mg sub typ. Fan blev lite nojig ett tag, får gå ut och gå lite typ. Brukar passa. Mig för denna combo. Vad anser ni?
Mvh
Citera
2023-11-29, 14:03
  #1191
Medlem
insikters avatar
Zopiklon som booster

Funkar den likt andra benzo att boosta med? Min teori är att den gör de me. Postar här för att vara säker, I mitt handlar de om oxycodone
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback