Flashback bygger pepparkakshus!
2006-06-06, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qtboy
stackars hon!
Han uttalade sig i en intervju om henne, apropå vår ytliga tid. Något i stil med att hon egentligen var en tigrinna, men nu blonderar hon håret och springer på galapetteri-kalas.
Citera
2006-06-06, 22:01
Medlem
qtboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan2
Han uttalade sig i en intervju om henne, apropå vår ytliga tid. Något i stil med att hon egentligen var en tigrinna, men nu blonderar hon håret och springer på galapetteri-kalas.
Man kan ju inte ha alla hästar i stallet om man tänder på TF... men det finns ju konstigare förhållanden..
Citera
2006-06-06, 23:33
Medlem
Nulles avatar
Här är listan som Fula Gubben pratade om:

Citat:
...och här är de otrevligaste
(enligt Expressen Fredagsredaktion)

# Anna Järphammar
# Eva Röse
# Jonas Gardell
# Martin Timell
# Emma Sjöberg
# Carola Häggkvist
# Lena Endre
# Eagle-Eye Cherry
# Magnus Betnér

http://expressen.se/index.jsp?d=112&a=600532
Och här är intervjun med Thorsten Flinck som Kickan2 pratade om:
Citat:
Eva Röse – ett vilddjur förklädd till prinsessa, va fan nu har hon blonderat håret och springer på Bindefeldfester, Micke Persbrandt bygger något miljonhus på Värmdö – jag älskar dem båda, men … eftersom jag anser dessa två som något av adepter till mig, framför allt Mikael, kan jag likt en ljummen fis i luften förnimma en doft av min egen bitterhet när jag tänker på alla de gånger vi arbetat tillsammans.
Hur de absolut tyckte precis som jag, hur viktigt det var med teater som möjlighet, som förändring – teatern som vapen.
Vad tar de ställning till i dag – mer än att vara det de är i dag: två över hövan karismatiska och begåvade personer?

http://www.aftonbladet.se/vss/debatt...,92198,00.html
Alla hästar i stallet förresten, jag kan mycket väl förstå att en ung och ärelysten skådespelerska faller för ett "svårt geni" som Flinck. Det här var dessutom för närmare tio år sedan, och på den tiden var han väl fortfarande nästan lika mycket rock 'n' roll som vrak.
Citera
2006-06-06, 23:48
Medlem
Grantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan2
Hon har varit ihop med Torsten Flinck.

Aj fan, där sjönk hon!
Citera
2006-06-07, 06:18
Medlem
Jag tycker hon mest känns som en lagom blekt förortsfrisörska. En Kicki Danielsson med uppgraderat yttre.
Citera
2006-06-07, 07:50
Medlem
texicos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slimjoe
Jag tycker hon mest känns som en lagom blekt förortsfrisörska. En Kicki Danielsson med uppgraderat yttre.

Målade upp en otäck bild framför mig nu...förortsfrisörska....

Kikki v2.0 tuggandes på en chorizo....
Citera
2006-06-07, 08:00
Medlem
qtboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av texico
Målade upp en otäck bild framför mig nu...förortsfrisörska....

Kikki v2.0 tuggandes på en chorizo....
Eller Fädbojänta... eller förortsjäntan med en sån vad hetter det en ...vad heter det....ähhh Kabanoss från statoil i skärholmen...med extra allt
Citera
2006-06-07, 08:19
Medlem
Just nu spelar hon väl in uppföljaren till Göta kanal
Citera
2006-06-07, 09:18
Medlem
Fiamedknuffs avatar
Jag har träffat henne vid X antal tillfällen och jag tycker hon verkar vara rätt trist och kall, på gränsen till otrevlig. Att hon har varit tillsammans med Flinck säger förövrigt allt. Har fått för mig att hon är rätt pilsk på Persbrandt (i varje fall innan han träffade Lundells dotter) men det intresset delar hon ju med en hel del andra kvinnor också. Dock tror jag att i hennes fall att intresset är, eller kanske, var lite mer besvarat än vad det är för den gemene Persbrandts-frälste kvinnan.
Citera
2006-06-07, 11:55
Medlem
dr kavorkins avatar
Bert och Eva...

Eva Röse och Bert Karlsson hade i en tv3-dukusåpa ett 24-timmars umgänge. De bodde tillsammans i ett hus under ett dygn.
Eva Röse presenterade sig förnämt som skådespelare och hon såg uppenbart besvärad ut över att behöva dela hus med Bert.
Bert däremot hade ingen aning om vem hon var och frågade vad hon hade gjort för att "förtjäna" en plats i huset med honom.
Eva sade förnämnt att hon hade spelat X på dramaten och Y på stadsteatern.
Bert såg kunfunderad ut då det var saker som vare sig hade gått på tv eller skrivits om i vecko-, eller aftontidningar.
Man kunde riktigt se hur Eva Röse med näsan i vädret utelämnade uppgiften om att hon hade varit programledare i Disneyklubben.
Hon visste att om hon hade sagt det så hade Bert känt till programmet och inte osannolikt kommit ihåg att det fanns en vit tjej med i programmet bredvid den där negressen Bah.

Tycka vad man vill om Bert Karlsson, men det Eva Röse gjorde när hon satte sig själv i finkulturens fack var att definiera sig själv som en übermensch.
Citera
2006-06-07, 15:06
Medlem
Monikas avatar
Äh. Rätt tråkig tjej med fula kläder. Har väl någon charm och är inte direkt elak eller otrevlig men knappast heller varm och snäll. Ganska ointressant.
Citera
2006-06-07, 20:50
Medlem
Gabriel Knights avatar
Är det sant att Ö*j*n R*mb*rg misshandlat henne ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in