Citat:
Ursprungligen postat av donnamanlove
Jag höll nyss på att sätta i halsen när jag sjöng med i en förhållandevis enkel låt då det lät minst sagt för jävligt. Min förra rena röst verkar vara ett minne blott och jag förstår nu varför halva släkten kollade på mig som om jag vore dum i huvudet under julens musikstunder.
Jag är från en musikerfamilj och har alltid kunnat sjunga någorlunda, och har tagit rösten för givet under hela mitt liv. Men nu inser jag att det är dags att tänka om och göra något åt problemet, för så här kan jag inte gå runt och låta.
Jag söker därför någon bra sångpedagog i Stockholm eller Norrköping, vilket av det spelar ingen roll. Berätta gärna om er egna erfarenheter med dessa med! Och har någon av er förlorat er sångförmåga för att sedan lyckats få tillbaka den?
Kan rekommendera Mikael Popovic som arbetar på Rytmus gymnasiet i norrköping.
Extremt påläst och har väldigt många stependier och liknande. Väldigt fokuserad på anatomi och personlig utveckling. Samt väldigt pedagogisk och humoristisk.
Skön kille att hänga med, och samtidigt väldigt kompetent!
Sök på honom, det borde gå att hitta någon typ av kontakt efter några sök på google, men annars borde du kunna snacka med honom via facebook