Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-01-20, 13:53
  #1
Medlem
words of minds avatar
När jag ska starta spelet avslutas det bara och det kommer upp en "skicka felmeddelande rapport" ruta och sen inget mer..

Vet någon hur man fixar det ?
Citera
2007-01-20, 14:55
  #2
Medlem
Chickenkillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av words of mind
När jag ska starta spelet avslutas det bara och det kommer upp en "skicka felmeddelande rapport" ruta och sen inget mer..

Vet någon hur man fixar det ?

kan finnas 2000 olika anledningar...men pröva starta om datorn alt. instalera om spelet...du bör också kolla alla drivisar.
Citera
2007-01-20, 14:59
  #3
Medlem
roaders avatar
Precis som ChickenKiller sa så bör du kolla att du har senaste DirectX och senaste Grafikkorts-drivtrutinerna. Om inte detta hjälper så får du helt enkelt kolla vart felmeddelandet pekar på och posta svaret här.
Citera
2007-01-20, 15:46
  #4
Medlem
seloots avatar
kanske kan förmedla vad det står på felmedelandet? kan vara till hjälp ^^,

har haft samma problem, kör du crackat?
Citera
2009-05-24, 19:03
  #5
Medlem
sha uppar tråden lite, jag har samma problem, har vista.. senaste directx med. de kmr till att starta upp, sen stängs de ner bara och kmr upp en fel medd. ruta. min data ska det inte vara nått fel på, har bra grejer i den
kan det vara för att de är crackat? men har provat oxå med 2 olika NFSC på PB så de borde inte vara det heller.. förslag?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback