Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-10-25, 19:57
  #961
Avstängd
LordAllMightys avatar
Ingen aning om jag lakt denna frågan i rätt tråd men here it goes!

Är ny innom LSD och har testat det en gång. Kände en lapp va lite för lite vill ha mer hallisar så ska ta en och en halv lapp.

Till frågan -> Går det att åkerdosera LSD? tex att jag köper 2 och tar den sista halvan efter 3-5 timmar, ger det effekt?

Sen med sa han som jag köpte dom av att man ej får ta på dom med fingrarna, sant/ falskt? isf hur ska jag kunna dela dom?

Är det just noga att ingenting får röra lapparna annars går det vell att sätta på sig hanskar och klippa en lapp i 2 delar.

Uppskattar seriösa svar!

Edit* Funderar på droppa 2 samtidigt, är davinci tror jag om det säger ngt...

Mvh
__________________
Senast redigerad av LordAllMighty 2010-10-25 kl. 20:03.
Citera
2010-11-03, 08:39
  #962
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LordAllMighty
Ingen aning om jag lakt denna frågan i rätt tråd men here it goes!

Är ny innom LSD och har testat det en gång. Kände en lapp va lite för lite vill ha mer hallisar så ska ta en och en halv lapp.

Till frågan -> Går det att åkerdosera LSD? tex att jag köper 2 och tar den sista halvan efter 3-5 timmar, ger det effekt?

Sen med sa han som jag köpte dom av att man ej får ta på dom med fingrarna, sant/ falskt? isf hur ska jag kunna dela dom?

Är det just noga att ingenting får röra lapparna annars går det vell att sätta på sig hanskar och klippa en lapp i 2 delar.

Uppskattar seriösa svar!

Edit* Funderar på droppa 2 samtidigt, är davinci tror jag om det säger ngt...

Mvh
Återdosera syra fungerar generellt sätt väldigt dåligt. Man drar ut ruset men gör det inte starkare.
Det där med fingrarna är väl typ sant. Bra att undvika att hålla på o pilla för mycket på dem eftersom du har fett på händerna som kan ta upp lite av syran så det blir mindre kvar på lappen har inga som helst faktagrunder för det, men det är vad jag har hört sägas hur länge som helst och det låter imo inte helt orimligt eftersom syra trots allt är väldigt ömtåligt.

Jag brukar dela på dem inuti en ziplock, men annars ska du kanske inte kriga allt för mycket för att undvika att ta i dem. Är nog lugnt sålänge du inte pillar för mycket liksom.
Citera
2010-11-03, 08:44
  #963
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LordAllMighty
Ingen aning om jag lakt denna frågan i rätt tråd men here it goes!

Är ny innom LSD och har testat det en gång. Kände en lapp va lite för lite vill ha mer hallisar så ska ta en och en halv lapp.

Till frågan -> Går det att åkerdosera LSD? tex att jag köper 2 och tar den sista halvan efter 3-5 timmar, ger det effekt?

Sen med sa han som jag köpte dom av att man ej får ta på dom med fingrarna, sant/ falskt? isf hur ska jag kunna dela dom?

Är det just noga att ingenting får röra lapparna annars går det vell att sätta på sig hanskar och klippa en lapp i 2 delar.

Uppskattar seriösa svar!

Edit* Funderar på droppa 2 samtidigt, är davinci tror jag om det säger ngt...

Mvh

Använd en sax??
Citera
2010-11-04, 12:19
  #964
Medlem
Skezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordAllMighty
Ingen aning om jag lakt denna frågan i rätt tråd men here it goes!

Är ny innom LSD och har testat det en gång. Kände en lapp va lite för lite vill ha mer hallisar så ska ta en och en halv lapp.

Till frågan -> Går det att åkerdosera LSD? tex att jag köper 2 och tar den sista halvan efter 3-5 timmar, ger det effekt?

Sen med sa han som jag köpte dom av att man ej får ta på dom med fingrarna, sant/ falskt? isf hur ska jag kunna dela dom?

Är det just noga att ingenting får röra lapparna annars går det vell att sätta på sig hanskar och klippa en lapp i 2 delar.

Uppskattar seriösa svar!

Edit* Funderar på droppa 2 samtidigt, är davinci tror jag om det säger ngt...

Mvh

En eller två pincetter underlättar.
Citera
2010-11-04, 20:20
  #965
Medlem
För att gå OnT så kan ju jag säga att jag precis testat blåa shivor med Ganesha på baksidan i Stockholm och dem var det riktigt bra drag i ^^ Så de rekommenderas!
Citera
2010-11-15, 00:28
  #966
Medlem
Ram0n3ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teps
Hej.

Jag är en människa, inte en gris.
Jag har testat både shiva och hoffmans, gillar nog hoffmans bättre. Men jag vet inte.
Jag skulle mer än gärna vilja ta reda på detta, men av någon anledning så är det jätte svårt i Malmö stad att få tag i rätt människa.
Vad gör man? Finns på pm.


+1 fast i Uppsala/Sthlm
Citera
2010-11-15, 20:18
  #967
Medlem
Ram0n3ss avatar
Nån som känner till en blotters heter.
Är rosa bakgrund, ett gultansikte på hela lappen med solglasögon
Citera
2010-11-15, 20:20
  #968
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av LordAllMighty
Edit* Funderar på droppa 2 samtidigt, är davinci tror jag om det säger ngt...

Mvh
Testade dom för några år sen, och om dom är lika starka nu bör du ta två, ja. Två sånna gav ungefär samma tripp som på en shiva.
Citera
2010-11-15, 21:05
  #969
Medlem
KVGs avatar
någon som har någon aning om det cirkulerar någon LSD i småland mot väst? om detta är felpostat får mod gärna flytta inlägget
Citera
2010-11-22, 22:34
  #970
Medlem
ssj4s avatar
Shiva (eller all typ av lsd för den delen) är helt luktfritt och kan inte spåras av hundar?

Tacksam för svar
Citera
2010-11-22, 22:50
  #971
Medlem
SarangHaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ssj4
Shiva (eller all typ av lsd för den delen) är helt luktfritt och kan inte spåras av hundar?

Tacksam för svar
Ja
Citera
2010-12-10, 20:07
  #972
Medlem
topsids avatar
Asterix-lappar i stockholm, är det nån som testat dom nyligen och vet ifall det är nått att ha?
Har inga än så kan inte lägga upp bild.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback