Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-10, 16:58
  #2185
Medlem
gultregns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockypatel66
Okej, så ni rekommenderar testkit för Teacher's Gaze som har mycket bra omdöme på FS?

Jag har alltid testat all syra och det är inte bara syra dom säljer på flugan.

När det gäller teachers gaze eller goblins den så kan man hitta fler darknet shoppar som "lägger" denna och säljer i större mängder. Just gammagoblin är en gammal kändis för att ge just bra produkter.

Om du vill så kan du även söka lite själv och kolla upp gammagoblin just. Sök på the church of rave eller annars 1family1love.

Ta hand om dig.
Citera
2018-04-10, 22:53
  #2186
Medlem
rebekks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gultregn
Jag har alltid testat all syra och det är inte bara syra dom säljer på flugan.

När det gäller teachers gaze eller goblins den så kan man hitta fler darknet shoppar som "lägger" denna och säljer i större mängder. Just gammagoblin är en gammal kändis för att ge just bra produkter.

Om du vill så kan du även söka lite själv och kolla upp gammagoblin just. Sök på the church of rave eller annars 1family1love.

Ta hand om dig.

Ja precis som "needlepoint" "99+%" osv. Du nämnde tidigare att du fick måttlig bodyload av Gammagoblins lappar? Jag har själv kört ett par lappar från FS från just samma, från samma säljare som nu annonserar liknande. Och även jag kommer ihåg en väldigt stark bodyload, väldigt obekvämt.

Läste på en annan darknet sida om två "typer" needlepoint. Den ena 99+% och den andra mellan 85-90%-ish. De sistnämnda skulle ge upphov till ett mer brusigt rus, alltså bodyload. Lämpligt för tex festivaler etc. Vet även att graden av renlighet av LSD-(d) är viktig och spelar roll. På 60 och 70 talet när det körde all in, då var renligheten väldigt i stil med Breaking Bad. Googla Nick Sand
Citera
2018-04-11, 03:35
  #2187
Medlem
gultregns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rebekk
Ja precis som "needlepoint" "99+%" osv. Du nämnde tidigare att du fick måttlig bodyload av Gammagoblins lappar? Jag har själv kört ett par lappar från FS från just samma, från samma säljare som nu annonserar liknande. Och även jag kommer ihåg en väldigt stark bodyload, väldigt obekvämt.

Läste på en annan darknet sida om två "typer" needlepoint. Den ena 99+% och den andra mellan 85-90%-ish. De sistnämnda skulle ge upphov till ett mer brusigt rus, alltså bodyload. Lämpligt för tex festivaler etc. Vet även att graden av renlighet av LSD-(d) är viktig och spelar roll. På 60 och 70 talet när det körde all in, då var renligheten väldigt i stil med Breaking Bad. Googla Nick Sand

Upplevelsen är ju som sagt väldigt individuell men nutidens gammagoblins har alltid gett mig väldigt ren trip i jämförelse mot vissa andra lappar som du beskriver med begreppet needlepoint.

Bodyloaden på Gammagoblins syra och annan syra har ju ett känt förhållande avseende att just bodyloaden ökar, ju större dosering du väljer att ta.

För att förtydliga: om en person tar 100 ug eller istället 200 ug så kommer upplevelserna att skilja sig åt på vissa sätt. För mig personligen, så fick jag en måttlig bodyload ifrån en 200 ug Goblins den medan andra syror jag testat på flugan har gett mig hård och otrevlig bodyload. De lite billigare lapparna på flugan har känts mer som "e" än LSD, enligt mitt tycke.

Recensera och skriv gärna de erfarenheter ni andra haft av olika vendors/blotters på flugan?
Citera
2018-04-22, 18:52
  #2188
Medlem
Zaaphs avatar
Vill ge ett gott betyg till Gamma Goblin 200ug från flugsvamp. Det bästa jag någonsin tagit som sålts som syra. Varade åtminstånde 10-11 timmar och tydlig effekt. Så länge denna finns till salu kommer jag inte känna något behov av att köpa någon annan sort.

Observera att en lapp är stark. Särskilt i förhållande till svaga lappar man stött på tidigare. Har haft kompisar som känt att 3/4 lapp respektive 1/2 lapp blev för mycket för dom. Så fundera noga på i vilket skick ni befinner er psykiskt samt på hur mycket ni behövt för att trippa tidigare. Det är bättre att dela en lapp än att ta för mycket.

Lycka till!
Citera
2018-05-17, 17:57
  #2189
Medlem
Nån som har någon ide om "California sunshine" 200ug blotters? käkat dem 2 gånger nu och dem har haft lite olika smak mästadels någon väldigt vag bitter/mettalisk smak men svalt dem nästintill på direkten och fått bra tripp båda gångerna med både tydliga visuals och eufori, men eftersom jag inte har någon erfarenhet av någon annan blotter så kan jag omöjligt veta om de är lsd eller något asiatiskt skit, vad tror ni?.!,!
Detta tryck är det
http://blotterart.com/californiasunshine9panel.aspx
Citera
2018-05-17, 20:57
  #2190
Medlem
Santa.Clauss avatar
Någon som vet något om Dr.Ks Chilling Gnome 200ug?
Citera
2018-05-19, 00:13
  #2191
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heilery123
Nån som har någon ide om "California sunshine" 200ug blotters? käkat dem 2 gånger nu och dem har haft lite olika smak mästadels någon väldigt vag bitter/mettalisk smak men svalt dem nästintill på direkten och fått bra tripp båda gångerna med både tydliga visuals och eufori, men eftersom jag inte har någon erfarenhet av någon annan blotter så kan jag omöjligt veta om de är lsd eller något asiatiskt skit, vad tror ni?.!,!
Detta tryck är det
http://blotterart.com/californiasunshine9panel.aspx
If it's bitter it's a spitter, rekomenderar testkit innan du kör igen
Citera
2018-05-20, 10:41
  #2192
Medlem
HenkWeeders avatar
r
Citat:
Ursprungligen postat av Santa.Claus
Någon som vet något om Dr.Ks Chilling Gnome 200ug?

Kan bara säga som så att holy grail lapparna var bra. De kmr från Doktorn.
Citera
2018-05-20, 10:42
  #2193
Medlem
HenkWeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaaph
Vill ge ett gott betyg till Gamma Goblin 200ug från flugsvamp. Det bästa jag någonsin tagit som sålts som syra. Varade åtminstånde 10-11 timmar och tydlig effekt. Så länge denna finns till salu kommer jag inte känna något behov av att köpa någon annan sort.

Observera att en lapp är stark. Särskilt i förhållande till svaga lappar man stött på tidigare. Har haft kompisar som känt att 3/4 lapp respektive 1/2 lapp blev för mycket för dom. Så fundera noga på i vilket skick ni befinner er psykiskt samt på hur mycket ni behövt för att trippa tidigare. Det är bättre att dela en lapp än att ta för mycket.

Lycka till!

Gamma Goblin är ren kärlek! Håller med. Mest potenta och cleanaste LSD-25 jag lagt vantarna på.
Citera
2018-06-01, 19:01
  #2194
Avstängd
Slambois avatar
Hallå igen, tänkte se ifall någon testat:
Black Reindeer 200 ug?

Mvh Slam.
Citera
2018-06-02, 20:16
  #2195
Avstängd
Slambois avatar
Svarar åt mig själv här då, Dom är tuuuuuunga!
Citera
2018-06-02, 21:20
  #2196
Medlem
Någon som testat "Psychedelic pleasures" 180mcg ?

En vän har fått tag på dessa och han ämnar att testa dem. Jag är dock lite oroad då de fanns tidigare på flugsvamp, av en säljare som har lite halvdant rykte för kvaliteten på andra saker som denna skickar (om jag ska tro FB-trådarna. Hans ratings är rätt bra på FS dock). Jag försökte regga mig på FS och maila återförsäljaren ang. varför annonserna tagits bort, men har ingen fullvärdig användare så det gick ej. Blir lite orolig att anledningen att de togs bort var för att de var fake? Vill inte att han ska få i sig någon NBOME-historia och råka illa ut. (Bör dock tilläggas att han ej köpt dem på flugsvamp så måste inte vara samma. Men misstänker att source är samma)

Tyvärr verkar annonsen vara borta från flugsvamp så kan ej spara bilden därifrån. Men de ska se ut som denna: https://files.shroomery.org/files/11...sychedelic.png
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback