Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-24, 09:11
  #2029
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
LSD är LSD - endast styrkan skiljer mellan olika lappar. Söker du mindre mindfuck så bör du kanske prova någon annan substans istället.

Jaha sedär! Jag söker inte mindre mindfuck egentligen, älskar att vara skev! Jag beställde 150 ug Buddha
Citera
2017-04-27, 21:15
  #2030
Medlem
Surcitrons avatar
Fanns hoffman i Lund området för ett tag sedan på original arket. Nu säljer dom något som ska vara hoffman på ett kattark men det är bara rena skiten. Någon som råkat ut för samma
Citera
2017-04-28, 19:44
  #2031
Medlem
Nån som testat hoffman lapparna som säljs på FS2? Dom är billigast per ug men man vet ju aldrig.. Den andra säljaren verkar ha riktiga grejer åtminstone.

Själv tagit en smiley 110ug ikväll och börjar väl känna av det, men inga visuals ännu.. Funderar på att beställa 250ug Force of Yoda eller Dragonfish till nästa helg istället.. Någon som har erfarenhet utav dessa doser?
Citera
2017-04-29, 00:25
  #2032
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottinator
Jaha sedär! Jag söker inte mindre mindfuck egentligen, älskar att vara skev! Jag beställde 150 ug Buddha

Är budda shiva ? Nä shiva är en egen va? Minns shiva sen förr i tiden man visste alltid vad man fick!
Citera
2017-04-29, 02:57
  #2033
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wt7
Nån som testat hoffman lapparna som säljs på FS2? Dom är billigast per ug men man vet ju aldrig.. Den andra säljaren verkar ha riktiga grejer åtminstone.

Själv tagit en smiley 110ug ikväll och börjar väl känna av det, men inga visuals ännu.. Funderar på att beställa 250ug Force of Yoda eller Dragonfish till nästa helg istället.. Någon som har erfarenhet utav dessa doser?

Ska bara tillägga att trippar ganska väl på smileyn nu, men hade onekligen varit intressant å se vart en 250ug trip tar en
Citera
2017-04-29, 18:14
  #2034
Medlem
rebekks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wt7
Nån som testat hoffman lapparna som säljs på FS2? Dom är billigast per ug men man vet ju aldrig.. Den andra säljaren verkar ha riktiga grejer åtminstone.

Själv tagit en smiley 110ug ikväll och börjar väl känna av det, men inga visuals ännu.. Funderar på att beställa 250ug Force of Yoda eller Dragonfish till nästa helg istället.. Någon som har erfarenhet utav dessa doser?

Dos finns det en uppsjö av texter om, kluriga är att folk inte vet hur mycket det faktiskt stoppat i sig.

250ug är sweetspot för mig och jag har testat bra mycket högre doser. Fullt ös men ändå såpass att du hänger med
Citera
2017-04-30, 03:12
  #2035
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rebekk
Dos finns det en uppsjö av texter om, kluriga är att folk inte vet hur mycket det faktiskt stoppat i sig.

250ug är sweetspot för mig och jag har testat bra mycket högre doser. Fullt ös men ändå såpass att du hänger med

Intressant. Beställt 150ug lappar till nästa helg så får väl se om jag kanske tar 1½ sådan
Citera
2017-05-02, 21:39
  #2036
Medlem
Disco2017s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wt7
Ska bara tillägga att trippar ganska väl på smileyn nu, men hade onekligen varit intressant å se vart en 250ug trip tar en

Trippade på 250ug Dragonkiss (tror den hette så?) från FS här om dagen. Det var rätt intensivt
Första timmarna tappade jag begreppet tid och det kändes som att jag var fast i detta stadie för alltid då tiden gick så extremt långsamt. Upplevde att alla vardagliga begrepp och sinnen suddades ut och allt jag upplevt samlades ihop till "ett" på något sätt :S Minns även att jag hade känslan att allt är sammanlänkat. Väääldigt konstigt var det, och minnet från denna del av trippen är väldigt vagt. Minns också att det kändes som att massor med folk stod precis framför mig och tog kort / filmade med deras mobiltelefoner. Hade väldigt starta hallucinationer så jag hade svårt att se vart jag var någonstans, även fast jag bara låg i min säng så blev jag osäker ifall jag var kvar i samma rum/hus

Ser inte denna del av trippen som något negativt, dock vääldigt förrvirande och overload av information.

Runt 3.5 timmar efter intag så sade det mer eller mindre poff och så var jag tillbaks i "verkligheten" och låg å chillade å lyssnade på musik därefter

Något väldigt skumt men också jävligt häftigt var att jag under afterglowen kunde "se" min elektriska energi i kroppen" på något sätt. Det blev som svallvågor av vääldigt ljust färgad energi i kroppen när jag tex lade handen på magen, väldigt svårförklarat men extremt häftigt.

Tagit LSD tidigare, dock ett antal år sedan senast. Tidigare doser: 1x 110ug, 1x 150ug.
__________________
Senast redigerad av Disco2017 2017-05-02 kl. 21:48.
Citera
2017-05-27, 13:24
  #2037
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Disco2017
Trippade på 250ug Dragonkiss (tror den hette så?) från FS här om dagen. Det var rätt intensivt
Första timmarna tappade jag begreppet tid och det kändes som att jag var fast i detta stadie för alltid då tiden gick så extremt långsamt. Upplevde att alla vardagliga begrepp och sinnen suddades ut och allt jag upplevt samlades ihop till "ett" på något sätt :S Minns även att jag hade känslan att allt är sammanlänkat. Väääldigt konstigt var det, och minnet från denna del av trippen är väldigt vagt. Minns också att det kändes som att massor med folk stod precis framför mig och tog kort / filmade med deras mobiltelefoner. Hade väldigt starta hallucinationer så jag hade svårt att se vart jag var någonstans, även fast jag bara låg i min säng så blev jag osäker ifall jag var kvar i samma rum/hus

Ser inte denna del av trippen som något negativt, dock vääldigt förrvirande och overload av information.

Runt 3.5 timmar efter intag så sade det mer eller mindre poff och så var jag tillbaks i "verkligheten" och låg å chillade å lyssnade på musik därefter

Något väldigt skumt men också jävligt häftigt var att jag under afterglowen kunde "se" min elektriska energi i kroppen" på något sätt. Det blev som svallvågor av vääldigt ljust färgad energi i kroppen när jag tex lade handen på magen, väldigt svårförklarat men extremt häftigt.

Tagit LSD tidigare, dock ett antal år sedan senast. Tidigare doser: 1x 110ug, 1x 150ug.

Låter intressant Du fick alltså testa på din första ego-death, hehe. Det har jag aldrig gjort hittills och jag har trippat med 225ug ett par veckor sedan samt 150ug+weed denna helgen utan att lämna "verkligheten" även om folks ansikte med mera smälte lite osv samt skuggor som dansar, ja ni vet ju själva hehe.

Har fortfarande tankarna på att testa t ex 250ug men får se när det händer, tänkte ta ett break nu under juni tror jag - trots allt trippat ~5 gånger inom kanske 7 veckor.

Något jag tyckte var väldigt trevligt var att microdosera en 120ug lapp jag hade - tog en fjärdedel ungefär och jäklar vilken boost på humöret det var Ligger nog något i det där med microdosering som alla skriver om på nätet.
Citera
2017-06-15, 05:50
  #2038
Medlem
Brottinators avatar
Någon som testat Teacher's Gaze på påstådda 155 ug? Ny batch från nån månad sen.
Citera
2017-06-17, 19:41
  #2039
Medlem
Nedlepoint, fluff och orange sunshine är nog de bästa jag vet i alla fall. En del mer visuella än andra men i regel ganska lika. Kring 200ug per dos. De är en "ny" våg av acid tests, pranksters och deadheads som pågår så de är väldigt enkelt att ramla över riktigt fina lakan. Skiten vi har i Sverige är ett skämt, får i regel äta 4 lappar för att uppnå effekten av en av deadfamily acid. Kalla de va ni vill men hippies som lägger ned syra i skogen vet vad dom gör.
Citera
2017-06-18, 18:16
  #2040
Medlem
killenmedkexs avatar
Vad är det minsta dom brukar lägga på lappar? Har bara sett 80µg som lägsta, skulle vara lite roligt ifall det var någon som gjorde 50µg lappar så man kunde köpa flera och få se mer av arket. (Även lättare för uppdelning av microdosering)

Lite tråkigt när man får se så lite men tanke på att konsten brukar alltid vara så trevlig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback