Egentligen försöker jag avsluta allt vad externa substanser heter vilket inkluderar Koffein, det är dock den drog jag har svårast att sluta med. Jag läste symptomen för tyngre droger och fick veta att med den mycket stora mängd koffein jag tryckte i mig så delade jag några av de "mildare" symptomen för en knarkare 8(
Dock kan jag inte blunda för vilken effekt koffein gör för träningen så jag är lite ställd fram och tillbaka.
Bara jag som blir dålig, om jag dricker nån kopp kaffe strax innan ett gym pass?
Känns nästan som ett bakispass för mig om jag har fått i mig några koppar innan ett träningspass.
Bara jag som blir dålig, om jag dricker nån kopp kaffe strax innan ett gym pass?
Känns nästan som ett bakispass för mig om jag har fått i mig några koppar innan ett träningspass.
om jag äter typ 300mg en timme innan passet så mår jag typ illa 15-20min in i passet hoppas d går över nångång
Ja de va ett shysst pris Jag köpte tidigare koffeintabeltter 250mg på nätet men då kunde man inte handla under 300 spänn vilket gjorde att jag fick koffeintabeltter till förbannelse .... Va de inte samma där du beställde? Att de va en mini summa typ??
Finns att köpa på www.mmsports.se 69 kr för 90 200mg koffein tabletter
Finns att köpa på www.mmsports.se 69 kr för 90 200mg koffein tabletter
Jävlar fan va dyrt.
Om ni vill ha de absolut billigaste koffeintabletterna på marknaden så hittar ni dem på www.farmacia.cc där går en burk på 200st 200 mg tabletter på 79kr
Stämmer ju bra det fan va billigt det va :-) Men kolla också proteinet på www.mmsports.se det är nog billigaste du kan hitta i Sverige!
Tyverr så måste jag än en gång hänvisa dig till farmacia.cc angående protein frågan. Deras protein är mycket billigare en mmsports, samt så smakar det mycket gott. Faktiskt ett av de gpdare proteinen jag smakat om inte det godaste och jag har beställt från de flesta ställen.