Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2007-01-15, 18:22
Medlem
Easy-Ls avatar
Någon som testat denna produkt, är det bra skit eller bara skit?
Hade främst ntäkt ha den för att sova på...
Citera
2007-01-15, 18:27
Medlem
WaRs avatar
Gå till vårdcentralen och få Imovane utskrivet istället...
Citera
2007-01-15, 18:30
Medlem
Easy-Ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaR

Ska förmodligen få antidepressiva, men då lär jag ju bara få atarax elelr nåt anant jag redan prövat men som inte funkat...

Imovane verkar visserligen bra, men hur lätt är det att få utskrivet?
Citera
2007-01-15, 19:58
Medlem
klisssters avatar
Vad ska man säga för att få sånt utskrivet ? :S
Citera
2007-01-15, 20:36
Medlem
Tord_Ywels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaR

Tyvärr så är det inte ens lätt att få imovan nu för tiden. Tar säkert ett år innan läkarna har testat sig fram med allt från allergi mediciner till propavan för dom vill verkligen prova allt innan dom ger en något som funkar. Har du otur så säger dom bara att du ska prova med en promenad innan du går och lägger dig och stiga upp tidigare på morgonen.
Citera
2007-01-15, 20:55
Medlem
WaRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tord_Ywel
Tyvärr så är det inte ens lätt att få imovan nu för tiden. Tar säkert ett år innan läkarna har testat sig fram med allt från allergi mediciner till propavan för dom vill verkligen prova allt innan dom ger en något som funkar. Har du otur så säger dom bara att du ska prova med en promenad innan du går och lägger dig och stiga upp tidigare på morgonen.

Jasså? Jag traskade in och sa att jag inte kunde sova och Imovane funkar. Fick ett paket direkt.
Citera
2007-01-15, 21:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Easy-L
Ska förmodligen få antidepressiva, men då lär jag ju bara få atarax elelr nåt anant jag redan prövat men som inte funkat...

Imovane verkar visserligen bra, men hur lätt är det att få utskrivet?
Det är enkelt sålänge du inte ser ut som en pundare och beter dig som en.
Citera
2007-01-15, 21:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tord_Ywel
Vet inte vad du har för läkare men att få imovane är inte svårt.
Som jag nämner i ovan inlägg så är det viktigt att se någorlunda vårdad ut när man träffar sin läkare.
Kommer man dock i baggyjeans och huvtröja vilket jag förmodar du har gjort?, blir det genast mycket svårare.
Citera
2007-01-15, 23:24
Medlem
weirdbeatss avatar
http://www.flashback.org/showthread...=153378&page=8

Verkar bra. Lång halveringstid dock.
Citera
2007-01-15, 23:40
Medlem
Easy-Ls avatar
Läkaren jag ska träffa är en på BUP. Är visserligen 18, men tror inte dom skriver ut såna starka medeciner som imovan. Men får väl hoppas

Ok, så om jag alltså går dit och ser proper och välklädd ut och säger att jag testat långa promenader, motoin, lagt mig tidigt på kvällen, gått upp tidigt på morgonen, kört på Valeriana men inget funkat, kommer jag få någon medecin som faktiskt fungerar då?

Tack för alla svar.
Citera
2007-01-15, 23:51
Medlem
jrgbgs avatar
Citat:
Läkaren jag ska träffa är en på BUP. Är visserligen 18, men tror inte dom skriver ut såna starka medeciner som imovan. Men får väl hoppas

Ok, så om jag alltså går dit och ser proper och välklädd ut och säger att jag testat långa promenader, motoin, lagt mig tidigt på kvällen, gått upp tidigt på morgonen, kört på Valeriana men inget funkat, kommer jag få någon medecin som faktiskt fungerar då?

Tack för alla svar.
imovane e inte starkt och inte direkt vanebildande heller. fråga om du kan få det i kombination med atarax så att du inte fastnar för dem. det brukar funka bättre. faktist på riktigt med. atarax + imovane e inte så dumt.
Citera
2007-01-15, 23:57
Medlem
TomiXs avatar
Citat:

Tack för alla svar.

BUP= No way in hell att de skriver ut narkotikaklassade mediciner, antideppresiva och möjligtvis dödsknarket Atarax får man där...

Att du kommer få en medicin som faktiskt fungerar är ganska stor chans, fast det kommer inte vara någon narkotisk medicin som Imovane eller Stilnoct. Propavan, Theralen, Tavegyl osv kan fungera för vissa som sömnmedicin.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in