Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-11, 16:13
  #181
Medlem
TjuvenFerdinands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsolle2
Nobelfesten 2016: hon lämnade kollegorna i sticket på slutet och kom ut som flata och fick bråttom efter ha fått ragg på Nobelstiftelsen & SD-Jimmie Åkesson haterskan Sara Danius och de tu försvann ut natta i en HBTQ svängom i Gyllene Salen tillsammans undrar vart den slutade nånstans ?!


Jessica Gedin förefaller vara 100% straight.
Citera
2016-12-11, 22:35
  #182
Medlem
Mr.Swedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjuvenFerdinand
Jessica Gedin förefaller vara 100% straight.
Men nog har hon hyllat Sara Danius på ett närmast puerilt sätt tidigare. Tveklöst småflickssvärmeri.
Dessutom - hur kvinnlig är Danius? Sådär. Känner dessutom en tidigare pojkvän till Danius. Får nog ställa en del frågor...
Citera
2017-05-07, 22:44
  #183
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjuvenFerdinand
Jag tror inte att det finns så mycket skvaller om henne. Hon ger intryck av att vara en självsäker person. Hennes val av pojkvänner kan dock diskuteras...

Har hon överhuvudtaget något val i det sammanhanget? Det kan ju inte hänga flockar av killar efter henne precis.

För mig är hon direkt frånstötande och jag blir inte förvånad över att det nämns att hon röker.
Citera
2017-05-08, 11:22
  #184
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sweden
Men nog har hon hyllat Sara Danius på ett närmast puerilt sätt tidigare. Tveklöst småflickssvärmeri.
Dessutom - hur kvinnlig är Danius? Sådär. Känner dessutom en tidigare pojkvän till Danius. Får nog ställa en del frågor...
Hur påverkas Gedins sexualitet av att Sara Danius är (gissar jag) bisexuell?
Citera
2017-12-11, 05:22
  #185
Medlem
https://instagram.com/p/Ba2sLgxHOcQ
Citera
2018-02-28, 21:52
  #186
Medlem
Europes avatar
Någon som vet varför Gedin sitter som suppleant i Fredrik Virtanens bolag Virtanen Media AB? Hur känns det, när inte ens Virtanen vill kännas vid namnet Virtanen och har därför bytt namn till Ramqvist?

https://www.merinfo.se/foretag/Virta...5/2k2j78r-ij46
Citera
2018-02-28, 22:09
  #187
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Har hon överhuvudtaget något val i det sammanhanget? Det kan ju inte hänga flockar av killar efter henne precis.

För mig är hon direkt frånstötande och jag blir inte förvånad över att det nämns att hon röker.

Ser bara en färgstark, vacker och intelligent kvinna som dessutom har en sällsynt trevlig framtoning. Hur fan kan man inte gilla henne?
Citera
2018-09-28, 00:07
  #188
Medlem
Jesusandmes avatar
I stay-ups i senaste avsnittet av Babel...
Citera
2018-10-14, 19:00
  #189
Medlem
Jesusandmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesusandme
I stay-ups i senaste avsnittet av Babel...

https://www.svtplay.se/video/1939166...t-5?start=auto
Citera
2019-01-18, 16:20
  #190
Medlem
Idunas avatar
Jessika Gedin är dotter till Hans Manne Israel Gedin, född 1927 (Berlin) - död 1976 (Härnösand).

Efternamnet "Gedin" verkar komma från Jessikas farmor, Lena Gedin. Jessika Gedins farfar hette Georg (förnamn) Israel (efternamn).
Citera
2019-01-19, 11:29
  #191
Medlem
godboys avatar
Jag gillar henne, även om jag nu inte är något kultur-fan. Hon figurerar extremt lite i skvallerpressen och det är bra, hon verkar inte ha något större bekräftelsebehov, vilka många andra kändisar har. Jag hade gärna bjudit henne på ett glas eller en middag ute, även om vi säkert har olika syn på det mesta.
Citera
2019-01-21, 13:12
  #192
Medlem
Sardinbruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sweden
Men nog har hon hyllat Sara Danius på ett närmast puerilt sätt tidigare. Tveklöst småflickssvärmeri.
Dessutom - hur kvinnlig är Danius? Sådär. Känner dessutom en tidigare pojkvän till Danius. Får nog ställa en del frågor...
Blev det några frågor?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback