Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2007-01-15, 17:55
  #25
Medlem
mollydotts avatar
Jag kan bli yr i huvudet av en mans doft. Den ställer till med mer än ett vackert utseende.
Kroppsdoften betyder väldigt mycket. När jag träfade min man var jag helt upptagen av att man kunde lyckosniffa på honom var som helst på kroppen, bakom öronen eller där, han luktade, och luktar, lika fantastiskt överallt.
Jag brukar fortfarande dammsuga honom i nacken ifall jag behöver muntras upp
Visst gillar jag när han tar på sig lite parfym ibland, omväxling förnöjer och parfym signalerar party. Och det är ju kul. Men hemma vill jag ha naturell man.
Citera
2017-03-24, 00:45
  #26
Medlem
Killparfym är underbart!
Ha mer parfym, killar, snälla!
Det finns inget bättre när man står nära en kille och han doftar killparfym!
Dock inte choklad-liknande dofter.
Citera
2017-03-24, 06:24
  #27
Medlem
Joho! Man känner visst att en kille luktar när han går förbi. Har man tur luktar han gudomligt gott. För killparfym...det finns nästan igen som luktar godare än det :D
Citera
2017-03-24, 12:13
  #28
Medlem
Jim.Carr3ys avatar
Sjukaste bumpen på länge. 10 år.

För att svara på frågan så är ju kvinnor väldigt svaga för killparfym. Men vad ni än gör, spruta inte på för mycket. Parfymen ska kännas när kvinnan kommer nära mannen, inte 5 meter bort.
Citera
2017-04-17, 21:51
  #29
Medlem
Bajsolle1s avatar
Negrer luktar faktiskt på ett annat sätt kan det ha med kosten att göra ?
Min son luktar också går man in i hans rum slår en frän sur stank en doft jag förknippar med hormondoft dessutom har han dåligt humör och är övertaggad för det mesta hemma typ bokstavsproblem .
KAN DET HA ETT SAMBAND han är 24 år. .?
sköter hygienen normalt annars tränar ofta med bastu ...men, luktar faktiskt apa. ...Råd ?! Kanske en orsak till att ingen dam verkar önska nån längre förbindelse trotts att dom stått på kö. Jag skulle heller inte pallat vakna med den lukten i rummet.

Nått är galet med doften , vanlig pungsvett är inte ens i närheten av/jämfört med denna sura lukt. Luktar könshormoner surt ?
__________________
Senast redigerad av Bajsolle1 2017-04-17 kl. 22:22.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback