2007-01-10, 18:56
Medlem
davidoffs avatar
Jag fick PA&Co nya kokbok i julklapp och undrar vad ni tycker om den. Vilka ratter ar era favoriter?
Citera
2007-01-10, 19:22
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davidoff
Jag fick PA&Co nya kokbok i julklapp och undrar vad ni tycker om den. Vilka ratter ar era favoriter?

Mer än en kokbok heter den va?

Har den inte, men det skulle vara kul att veta vad du tycker om den eftersom jag gav bort den just som julklapp till min bror. Jag bläddrade dock lite i den och den verkade vara full med en massa anekdoter om restaurangen också som jag fann ganska kul.
Citera
2007-01-10, 20:22
Medlem
davidoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysonoxen
Mer än en kokbok heter den va?

Har den inte, men det skulle vara kul att veta vad du tycker om den eftersom jag gav bort den just som julklapp till min bror. Jag bläddrade dock lite i den och den verkade vara full med en massa anekdoter om restaurangen också som jag fann ganska kul.

Britton har skrivit historien om personerna bakom PA och inte om gasterna sa mycket vilket jag tycker var kul. Sedan tycker jag kanske att man borde varit mer detaljerad och namt alla som jobbat dar inte bara de personer dom gillar idag. Men det var bra skrivet och kul. Den ar latt att laga mat ur enligt vad jag kan se fran de recept jag last.
Citera
2007-01-10, 21:55
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davidoff
Britton har skrivit historien om personerna bakom PA och inte om gasterna sa mycket vilket jag tycker var kul. Sedan tycker jag kanske att man borde varit mer detaljerad och namt alla som jobbat dar inte bara de personer dom gillar idag. Men det var bra skrivet och kul. Den ar latt att laga mat ur enligt vad jag kan se fran de recept jag last.

Stämmer bra det av de intryck jag fick. Brorsan verkade nöjd han hade suttit och bläddrat i den halva julaftonskvällen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in