2007-01-08, 09:30
Medlem
tattoosandbeers avatar
Sitter här och bråkar med word för att skriva alla mina 327 filmer, men saken är den att jag vill att det går snabbt att lägga in nr,namn,gärna kateogri å Sitter och undrar om det finns något bra program som kan hjälpa mig med detta eller är det bara det classic style som gäller?
Citera
2007-01-08, 10:15
Medlem
Sigrids avatar
Här finns program för olika sorters listor, testar just nu book collector.

http://www.collectorz.com/movie/
Citera
2007-01-08, 10:24
Medlem
TuXIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sigrid
Här finns program för olika sorters listor, testar just nu book collector.

http://www.collectorz.com/movie/
Intygar att detta är det bästa samlingsprogrammet för film som finns ute.
Citera
2007-01-08, 10:26
Medlem
tattoosandbeers avatar
Tackar och bockar, men svårt att hitta serial keys till den som funkade, Förslag? För trail versionen ger dig bara 50 st filmer att lägga upp, eller finns det något som är liknade for free?
Citera
2007-01-08, 14:15
Medlem
Sigrids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tattoosandbeer
Tackar och bockar, men svårt att hitta serial keys till den som funkade, Förslag? För trail versionen ger dig bara 50 st filmer att lägga upp, eller finns det något som är liknade for free?

Sök på The Pirate Bay, isoHunt eller Torrentspy. Lite svårt att testa när man bara kan lagra 50.
Programmet var inte så dyrt att köpa.
Citera
2007-01-08, 15:23
Medlem
tattoosandbeers avatar
Tackar tackar, men grejade allt RIKTIGT BRA PROGRAM!!!
Tackar för tipset!
Citera
2007-01-09, 17:48
Medlem
tattoosandbeers avatar
Mycket bra som sagt, men undrar om en grej, jag har ju min lista på word nu, det borde väl gå att klistra in den på något sätt eller måste jag skriva om allt igen ??

TuXI-->> Du brukar ju vara en klippa på sådana här strul
Citera
2007-01-11, 22:45
Medlem
TuXIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tattoosandbeer
Mycket bra som sagt, men undrar om en grej, jag har ju min lista på word nu, det borde väl gå att klistra in den på något sätt eller måste jag skriva om allt igen ??

TuXI-->> Du brukar ju vara en klippa på sådana här strul
Har faktiskt aldrig testat den vägen. Men, jag vet att man kan exportera från Collectors till ett vanligt textdokument, så det borde ju gå att få det andra vägen också. Nackdelen är ju då säkerligen att du får bara med namnen på alla filmer, eftersom du inte sökt upp dem genom programmets Sökverktyg, så du går nog troligen miste om all info om film osv.
Men, du kan ju testa importera kanske, och sedan se om det går. Lyckas du, kan du kanske fixa det hela genom att välja att göra en uppdatering. Då går valfri databas(IMDB t.ex. som är valbart) igenom din lista, och lägger till info osv. till den.

Aldrig testat som sagt, men det borde ju vara möjligt. Om inte, så borde de fixas tills nästa version! :>
Citera
2007-01-12, 00:48
Medlem
dricksprits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuXI
Intygar att detta är det bästa samlingsprogrammet för film som finns ute.

Det skriver jag under på!

Helt enkelt överlägset. Och det tar typ 1 minut att få in precis all info per film, och då menar jag all.
Citera
2007-01-12, 07:03
Medlem
tattoosandbeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuXI
Har faktiskt aldrig testat den vägen. Men, jag vet att man kan exportera från Collectors till ett vanligt textdokument, så det borde ju gå att få det andra vägen också. Nackdelen är ju då säkerligen att du får bara med namnen på alla filmer, eftersom du inte sökt upp dem genom programmets Sökverktyg, så du går nog troligen miste om all info om film osv.
Men, du kan ju testa importera kanske, och sedan se om det går. Lyckas du, kan du kanske fixa det hela genom att välja att göra en uppdatering. Då går valfri databas(IMDB t.ex. som är valbart) igenom din lista, och lägger till info osv. till den.

Aldrig testat som sagt, men det borde ju vara möjligt. Om inte, så borde de fixas tills nästa version! :>

Ok, ska sätta mig ner under helgen och prova allt detta Fan måste man ju vara nykter en hel helg Men jag är fan mäkta imponerad av detta program!
Citera
2007-01-13, 07:06
Medlem
tattoosandbeers avatar
Kan tillägga till er andra, Det finns ett nytt nu som heter movielabel 2007, helt ok i samma stil som det andra men på svenska å
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in