Jag tror på stor å stark teorin....alltså en tjej i ett svagt tillstånd får dig att känna dig manlig och beskyddande. Jag tänder själv på deprimerade tjejer...jag är själv jävla deppig och nere, så en allt för uppåt tjej skulle bara få mig att må sämre. Och vill tillägga att jag vill bara väl...vill trösta, och vara den starka för en gångs skull.
Så visst, en tjej som är i övrigt ok men med ett par tårar ner för kinden kan mycket väl vara upphetsande på ett vis...inte för att jag gillar att se någon må illa, utan mer för att jag själv skulle känna mig bättre. Kanske låter helt sjukt, men så är det.
Sen kan jag gå ett steg längre och tända på vissa självförvållade sår och blod också (i väldigt specifika situationer enbart)....men det vet jag är rätt sjukt...även där handlar det om beskyddande-känslan...men även för att det skulle kännas mindre ensamt så, även om jag själv passerat den fasen nu.
Ja ja....mycket underliga saker man kan gå igång på, allt baserat i ens egna sjuka upplevelser och liknande. Ska bara säga sist att jag inte vill se någon ta riktig skada, någonsin, och jag skulle aldrig uppmana till eller låta något dumt ske om jag kunde påverka. Lite motsägelsefullt kanske, hett om det är gjort...tragiskt om det händer.
Vette fan hur hjärnan funkar.