2007-06-06, 23:57
Medlem
Tanners avatar
Jag tror på stor å stark teorin....alltså en tjej i ett svagt tillstånd får dig att känna dig manlig och beskyddande. Jag tänder själv på deprimerade tjejer...jag är själv jävla deppig och nere, så en allt för uppåt tjej skulle bara få mig att må sämre. Och vill tillägga att jag vill bara väl...vill trösta, och vara den starka för en gångs skull.

Så visst, en tjej som är i övrigt ok men med ett par tårar ner för kinden kan mycket väl vara upphetsande på ett vis...inte för att jag gillar att se någon må illa, utan mer för att jag själv skulle känna mig bättre. Kanske låter helt sjukt, men så är det.

Sen kan jag gå ett steg längre och tända på vissa självförvållade sår och blod också (i väldigt specifika situationer enbart)....men det vet jag är rätt sjukt...även där handlar det om beskyddande-känslan...men även för att det skulle kännas mindre ensamt så, även om jag själv passerat den fasen nu.

Ja ja....mycket underliga saker man kan gå igång på, allt baserat i ens egna sjuka upplevelser och liknande. Ska bara säga sist att jag inte vill se någon ta riktig skada, någonsin, och jag skulle aldrig uppmana till eller låta något dumt ske om jag kunde påverka. Lite motsägelsefullt kanske, hett om det är gjort...tragiskt om det händer.

Vette fan hur hjärnan funkar.
Citera
2007-06-07, 11:47
Bannlyst
Makt är sexigt
Citera
2007-06-11, 03:04
Medlem
du kanske är en sådan där makt-benägen sak som tänder på ledsna för att du vet att dem i det läget är väldigt underlägsna...
Citera
2007-06-11, 03:10
Medlem
Tanners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LonniE
du kanske är en sådan där makt-benägen sak som tänder på ledsna för att du vet att dem i det läget är väldigt underlägsna...

Citera gärna vem du menar, och utveckla gärna lite mer.
Citera
2007-11-20, 19:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LonniE

En kvinna är alltid underlägsen mannen...

Satt och funderade lite och jag tror att mycket har att göra med hur man växte upp, hur tjejer i allmänhet behnadlade eller kanske en speciell tjej?
Citera
2010-09-26, 19:23
Medlem
kuddenchristos avatar
Jag blir inte sexuellt upphetsad av att se en tjej gråta, men det brukar väcka romantiska känslor hos mig.
Citera
2010-09-27, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kuddenchristo
Jag blir inte sexuellt upphetsad av att se en tjej gråta, men det brukar väcka romantiska känslor hos mig.

Du tog orden ur min mun!
Citera
2010-09-27, 17:04
Medlem
Roxanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mystice
Jag tänder som fan vid tanken på att min kille skulle knulla mig trots att jag gråter .. att han bara skulle ignorera mina tårar och snyftningar och knulla mig hårt ändå.

Jag blev nästan kåt bara av att läsa det där.

Lite snyftningar och så hör ju till när det är stenhårt who´s your daddy-sex. En DT där tårarna rinner, sminket är utsmetat och man får en bitchslap för att man inte tar den ända ner tll roten.
Citera
2010-09-27, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roxana

Lite snyftningar och så hör ju till när det är stenhårt who´s your daddy-sex. En DT där tårarna rinner, sminket är utsmetat och man får en bitchslap för att man inte tar den ända ner tll roten.

Mmmm..... vad gott du snackar.....

Längtar efter en som vill bli nyttjad ordentligt på det viset :P
Citera
2010-09-28, 20:03
Medlem
I'm still here...
Citera
2010-09-28, 20:09
Medlem
border-fucking-lines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxana

Citat:
Ursprungligen postat av greviegreven
Mmmm..... vad gott du snackar.....

Längtar efter en som vill bli nyttjad ordentligt på det viset :P

Här är en...
Citera
2010-09-29, 21:46
Medlem
Corrans avatar
Jag älskar också att se en tjej gråta när de kommer till sex.

När hon fått mycke smisk, ber en sluta...och några tårar rinner ner för kinderna...GRR!!

Alternativt att de gör lite ont när hon får den i rumpan...och samma scenario utpelar sig

Samtidigt älskar jag att få tjejer att skratta....finns inget vackrare än en söt tjej som står framför en med ett brett leende och iaktagande ögon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in