Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-01-05, 21:41
  #13
Medlem
Niknills avatar
haha

Pundigaste jag gjort... skulle ta med en kompis son till sin simlektion, under lektionen var jag bara tvungen o ha i mej en dos.. jag sätter mej bara direkt i omklädningsrummet o slåri mej den, bryr mej inte ens om att gå in på toan.. det är det pundigaste jag gjort.
Citera
2007-01-05, 21:47
  #14
Medlem
_virus_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansig
Vad är det jag gör som är pundigt, att jag inte är stureplansbög?

Nejnej, jag menade angående inlägget ovanför ditt. Av Unnamedplayer
Citera
2007-01-05, 21:49
  #15
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niknill
Pundigaste jag gjort... skulle ta med en kompis son till sin simlektion, under lektionen var jag bara tvungen o ha i mej en dos.. jag sätter mej bara direkt i omklädningsrummet o slåri mej den, bryr mej inte ens om att gå in på toan.. det är det pundigaste jag gjort.

Jag lärde känna en snubbe, när jag satt på behandlingshem, och han berättade om sin vana att injicera i taxibilar. Det är fan i mig i samma klass.
Citera
2007-01-05, 21:56
  #16
Medlem
_virus_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkomann
Jag lärde känna en snubbe, när jag satt på behandlingshem, och han berättade om sin vana att injicera i taxibilar. Det är fan i mig i samma klass.

Som om det inte är trixigt nog ändå ibland utan att behöva sitta i en skumpande jävla bil med vittnen
Citera
2007-01-05, 21:58
  #17
Avstängd
Rullators avatar
Jag? Knarkare? Pfft... Du kan va!

Att som 15-åring skjuta kokain med en spruta som ens lillasyster fått av dennes mor kan väl anses lite knarkigt.

Eller att rota i bensopåsen efter trasiga knappar. Och i 'smyg' klämma sönder några så man har en anledning att äta upp dem. Samtidigt som Björn Afzelius - Farväl till släkt och vänner spelas i bakgrunden.

Eller att tömma askfatet på fimpar för att få tag i lite tobak. För att sedan gå ett par kilometer och hämta rullpapper. Men utan maskin satte jag mig i kompisens rum och petade i den lilla mecket jag hade. Inte nog med det. Jag fick inte röka dem där! Så det var bara att ta en promenad sex kilometer till. Gick och sög på dem länge och väl!

Eller att dra kokain i svetsbåset i skolan. Kokainet har aldrig smakat/luktat så metalliskt. Detta har även hänt många gånger på skolans toaletter. En gång halsade jag även en massa öl på en toalett. Åtta pilsner på lite mindre än tjugo minuter. Vilket resulterade i fylla.


Fortsättning följer..



Usch, dagens ungdom! Jag säger då det.
Citera
2007-01-06, 00:00
  #18
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rullator
Att som 15-åring skjuta kokain med en spruta som ens lillasyster fått av dennes mor kan väl anses lite knarkigt.

Eller att rota i bensopåsen efter trasiga knappar. Och i 'smyg' klämma sönder några så man har en anledning att äta upp dem. Samtidigt som Björn Afzelius - Farväl till släkt och vänner spelas i bakgrunden.

Eller att tömma askfatet på fimpar för att få tag i lite tobak. För att sedan gå ett par kilometer och hämta rullpapper. Men utan maskin satte jag mig i kompisens rum och petade i den lilla mecket jag hade. Inte nog med det. Jag fick inte röka dem där! Så det var bara att ta en promenad sex kilometer till. Gick och sög på dem länge och väl!

Eller att dra kokain i svetsbåset i skolan. Kokainet har aldrig smakat/luktat så metalliskt. Detta har även hänt många gånger på skolans toaletter. En gång halsade jag även en massa öl på en toalett. Åtta pilsner på lite mindre än tjugo minuter. Vilket resulterade i fylla.


Fortsättning följer..



Usch, dagens ungdom! Jag säger då det.

Det där är i sanning berömvärt, men jag eftersökte snarare den typen av "konstigt uppförande", som skummisar i regel blir anklagade för.
Citera
2007-01-06, 00:09
  #19
Medlem
Pressvecks avatar
Mitt ordningssinné har länge varit katastrofalt, men har blivit bättre med åren. Mina kompisar säger alltid till mig och mina föräldrar gjorde att mitt rum såg/ser ut som en knarkares misär.
Citera
2007-01-06, 00:10
  #20
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansig
Hahaha, hade jag sett någon göra det där hade jag vikt mig av skratt. Jag kan föreställa mig ett led av elever som köar till vattenautomaten för att fylla sina dricksglas.
Helt plötsligt går det fram en långhårig snubbe och börjar tvätta händerna i under vattnet
Jag ser inte något igentligt fel med det, men eftersom det inte hör till det vanliga så hade jag reageat på det med ett högljutt skratt.

Jag hade slarvat bort mitt matkort, som jag behövde för att ta ut tallrikar (det kom så många lodisar och snyltade på min gymnasieskola, att de införde det där systemet för att bara erbjuda mat åt elever), så jag åt mat ur dricksglasen i stället, för dem hade de inte infört något kortsystem för att komma åt. Föreställ dig samma långhåriga snubbe komma med en bricka lastad med glas fulla av köttbullar, ställa av brickan och tvätta händerna i matkön.

Om jag satte mig vid någon främlings bord, avlägsnade sig vederbörande.

Citat:
Ursprungligen postat av UnnamedPlayer
Jag har plockat fimpar på gatan för att använda tobaken till att blanda ut det klet jag lyckats skrapa ur bongen, för att sedan röka skiten i hink och hosta i timmar.

Pundigt?

Litet grand kanske. Ja, om det är ett normalt beteende, som du inte reflekterar över.
Citera
2007-01-06, 00:12
  #21
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pressveck
Mitt ordningssinné har länge varit katastrofalt, men har blivit bättre med åren. Mina kompisar säger alltid till mig och mina föräldrar gjorde att mitt rum såg/ser ut som en knarkares misär.

"Din lägenhet ser ut som en knarkarkvart", sade mina föräldrar till mig, långt innan de kände till mitt missbruk.
Citera
2007-01-06, 00:13
  #22
Avstängd
Rullators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkomann
Det där är i sanning berömvärt, men jag eftersökte snarare den typen av "konstigt uppförande", som skummisar i regel blir anklagade för.
Okej. Hmm. Att vara allmänt knarkad i skolan då?



Jag får återkomma!
Citera
2007-01-06, 00:15
  #23
Medlem
Pressvecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkomann
Jag hade slarvat bort mitt matkort, som jag behövde för att ta ut tallrikar (det kom så många lodisar och snyltade på min gymnasieskola, att de införde det där systemet för att bara erbjuda mat åt elever), så jag åt mat ur dricksglasen i stället, för dem hade de inte infört något kortsystem för att komma åt. Föreställ dig samma långhåriga snubbe komma med en bricka lastad med glas fulla av köttbullar, ställa av brickan och tvätta händerna i matkön.

Detta system finns även på den plats jag studerar på. Måste göra detta för att se hur de i min omgivning reagerar.
Citera
2007-01-06, 00:16
  #24
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rullator
Okej. Hmm. Att vara allmänt knarkad i skolan då?



Jag får återkomma!

Låter som en skitbra början, men vad gjorde du för uppseendeväckande konstigheter som eventuell följd av din narkotikapåverkan?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback