Citat:
Ursprungligen postat av d-king
är du inte klok människa kan nästan garantera dig att du kommer lyckas ha ihjäl dig själv. om du ska kura på insulin som första kur. jag kan inte alls mkt om insulin men jag vet att det e det dopingsätt som skördar flest dödsfall. livsfarligt... mvh d.
Nu är ju inte IGF-1 Lr3 och insulin riktigt samma sak...
Hur som helst så skulle jag vara ganska försiktig angående detta prepparat,
1 så tror jag det är ganska mycket hype runt det, mycket av informationen om det är selektiv och kommer till stor del ifrån säljare.
2 så är prepparatet så pass nytt att man inte har ordentliga underlag om ev skadeverkningar, en av dessa är att det skulle kunna orsaka cancer men det är ju bara teori.
Har testat det själv och tyckte inte att det verkade vara nån höjdare, sen vet jag inte hur kvaliten var på mitt. det är ju en kylvara och det skall ju fraktas en bit
Och i övrigt så tycker jag nog att det inte finns några bra illegala substanser för att bruka i tonåren, rekomenderat är ju att hålla sig tills man är runt 25år är först då man verkligen kan fatta lite klokare beslut.
Yngre människor har lite svårare att tänka långsiktigt och brukar ofta inte ha den kännedom om varken preparaten eller om sig själva.