Odlade i typ 4 månader, fick ca 70 gram torkad svamp innan jag slutade. Odlade i en stor plastback ala 4 glasslådor och en liten hink med en porslinskål i.
Odlade i typ 4 månader, fick ca 70 gram torkad svamp innan jag slutade. Odlade i en stor plastback ala 4 glasslådor och en liten hink med en porslinskål i.
85 gram torkat och kurerat från en enda planta. Durban Poison om jag inte minns fel, var några år sedan. Odlade inomhus med vanliga små lågenergilampor från start till mål.
Kommer ej ihåg vad det var för jord jag använde, men jag tillsatte i alla fall ingen näring under veggfasen, och vad jag minns så veggade jag i ca 3 månader med FIM/toppning, vilket ledde till att det blev en riktigt fin buske. Till blom använde jag Pokkon´s orkidenäring.
Kan tillägga att det blev ruskigt bra weed också. Smakade underbart och hade en riktigt klassisk sativahigh.
tja... har inte skördat någon ganja ÄNNU, men det är på G, tro mig. Dock så skördade 600st toppisar förra säsongen. Antar att man kan kalla det en skörd med?