2007-04-06, 17:42
Medlem
Vagabondens avatar
Dagens uppvisning stärker mig i min uppfattning att BP inte kommer åka ur i år.
Citera
2007-04-06, 17:45
Medlem
gorgons avatar
Nyss hemkommen från en norrförort där matchbilden blev precis den som jag fruktat, nämligen att tendensen från förra året fortfarande existerar hos vissa spelare, viljelöst! Väldigt märkligt att Arneng fortsätter med sin negativa formkurva och att backlinjen går bort sig i varje bp anfall, det håller inte mot nykomlingar och blir säkerligen katastrofalt mot de bättre klubbarna om inger görs åt saken snarast. Matchen idag kan endast beskrivas som en uselt regisserad buskis utan poäng!
En kaffe och mazarin!
Citera
2007-04-06, 18:03
Medlem

Förlust för gårdarna och IFK får bara med sig en pinne! Skön start på säsongen helt klart.
Citera
2007-04-06, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mlk
Man får nästan en tår av att se sin moderklubb vinna sin första allsvenska match.

Hoppas bara vi håller detta, vill minnas att clownlaget Assyriska också vann sin premiär.
Citat:
Jag växte själv upp där och jag kan inte tala för alla som växt upp där men jag tror jag pratar för många när jag säger att det fanns aldrig liksom en tanke på att hålla på BP som 'sitt' fotbolls lag. I skolan var det alltid AIK eller Djurgården, BP var liksom klubben man tränade med vid åkermyntans centrum samtidigt som man hejjade på AIK eller DIF(är själv Djurgårdare).

Eh?

VÄRDELÖST!
Citera
2007-04-06, 18:18
Bannlyst
Så kan det gå. Men vem bryr sig? Bara aik'arna tydligen. Hur är det man säger... Djurgården berör?
Citera
2007-04-06, 18:19
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kahnweiler
Så kan det gå. Men vem bryr sig? Bara aik'arna tydligen. Hur är det man säger... Djurgården berör?

Haha, bra försök.
Citera
2007-04-06, 18:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vagabonden
Haha, bra försök.

Bra försök i vad? Ärligt talat bryr jag mig inte. Så länge vi inte åker ur är jag nöjd, sen blir jag givetvis gladare ju högre upp i tabellen vi kommer.

Vi har en medioker trupp, nya tränare och nytt spelsystem. Man är dum i huvudet om man förväntar sig 2003-lir av Djurgården i år.
Citera
2007-04-06, 18:23
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
Bra försök i vad? Ärligt talat bryr jag mig inte. Så länge vi inte åker ur är jag nöjd, sen blir jag givetvis gladare ju högre upp i tabellen vi kommer.

Vi har en medioker trupp, nya tränare och nytt spelsystem. Man är dum i huvudet om man förväntar sig 2003-lir av Djurgården i år.

Hmm, jag har tyvärr svårt att sätta mig in i en sådan tankegång.

Jag tänker SM-Guld och enbart SM-Guld.
Citera
2007-04-06, 18:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vagabonden
Hmm, jag har tyvärr svårt att sätta mig in i en sådan tankegång.

Jag tänker SM-Guld och enbart SM-Guld.

Jo, men så är ni mäcktiga Champions League-klubben Solna Aik också. Kraven är lite högre hos er - med all rätt.
Citera
2007-04-06, 18:28
Medlem
Relays avatar
Öster vinner allsvenskan i år!
Citera
2007-04-06, 18:37
Medlem
Mr Nosemans avatar
Det finns bara ett sett att beskriva svensk fotboll.

Den suger hästballe!

Ett förortsgäng som spöar ett lag med guldambitioner och en omsättning som är tiofaldig, ska inte hända!

Trelleborg(fan dom är som herpes, kommer tillbaks när man trodde man blev av med dom för gott)bara deras hemma"arena" är en skymf mot fotbollen.

IFK, ja va fan säger man...den forna storklubben styrs numera av ett gäng "kamrater" som tänker mer med pitten än skallen...

Forts följer....
Citera
2007-04-06, 18:37
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:

Bwahahahaha!!!! "vem bryr sig?" Skulle tro att gårdarna bryr sig rejält!!
Att det bara är AIKare som bryr sig säger en del om ditt AIK komplex...
Har sett komentarer från skiftande klubbtillhörigheter här. har inte du?

Alla lag kan torska. Visst! Men att säga "vem bryr sig"??
Är det så ni kommer att säga när/om ni torskar mot rivalerna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in