2007-08-24, 11:18
Medlem
Nina Hartleys avatar
4-0 till AIK, tror jag.
Citera
2007-08-24, 12:27
Medlem
Bobby Gillespies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duncans
På vilket sätt försöker du klanka ner på 114 33, och av vilken anledning? Känns ju en aning irrelevant i diskussionen..

Vilken diskussion? Den om galgningar i röven?

Nej, mitt svar tillförde inte något i tråden, det är rätt.

114 33 sätter i mångt och mycket standarden för Djurgårdarens självbild. Ibland blir det bara väldigt fel och krystat. I övrigt har jag inte mycket mer att säga om sidan, mer än att den kan vara ganska underhållande och att den med största säkerhet fyller sitt syfte.
Citera
2007-08-24, 12:50
Medlem
frankensteins avatar
Grattis Gnaget!

Behrang Safari har 40 graders feber och Labinot är fortfarande inte återställd. Så en tänkbar uppställning är
Jonas
JIH AA, Dixon, Ulrich
Babis, YO, DA, Ola
JJ och Niklas.
Citera
2007-08-24, 16:04
Medlem
AT4s avatar
Rejäl sågning av Kim Källström mot Djurgården i nya Slitz, han kommer aldrig spela där under nuvarande ledning Lunkan. Hysen, Adde J, Sören Larsen och Kim, ingen verka vilja tillbaks.
Citera
2007-08-24, 16:07
Medlem
the head honchos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AT4
Rejäl sågning av Kim Källström mot Djurgården i nya Slitz, han kommer aldrig spela där under nuvarande ledning Lunkan. Hysen, Adde J, Sören Larsen och Kim, ingen verka vilja tillbaks.
Hittar du inte tillräckligt mycket skit i Aftonhoran?
Citera
2007-08-24, 16:24
Medlem
AT4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the head honcho
Hittar du inte tillräckligt mycket skit i Aftonhoran?
Nu skrev jag fel,inte Slitz utan i Cafe som kom i brevlådan i dag. Tror den kommer ut i affär på Måndag, men skulle inte förvåna mig om det slås upp stort i både Aftonbladet och Expressen under helgen. Är saftig kritik!!
Citera
2007-08-24, 16:59
Medlem
Shuyins avatar
Citat:

Det kan ju bero på att de är för bra för Djurgården, i alla fall samtliga utom Tobias Hysén.
Citera
2007-08-24, 17:35
Medlem
Mad Fer Its avatar
Citat:
Nu skrev jag fel,inte Slitz utan i Cafe som kom i brevlådan i dag. Tror den kommer ut i affär på Måndag, men skulle inte förvåna mig om det slås upp stort i både Aftonbladet och Expressen under helgen. Är saftig kritik!!

Citat , tack? Så farlit kan det inte vara.
Citera
2007-08-24, 19:24
Medlem
williamwallaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankenstein
Grattis Gnaget!

Behrang Safari har 40 graders feber och Labinot är fortfarande inte återställd. Så en tänkbar uppställning är
Jonas
JIH AA, Dixon, Ulrich
Babis, YO, DA, Ola
JJ och Niklas.

Ser hellre att Järdler går in på vänsterbacken och Ulrich tar högerbacken. Tycker inte Höiland varit särskilt stabil på sistone.
Citera
2007-08-25, 02:11
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av williamwallace
Ser hellre att Järdler går in på vänsterbacken och Ulrich tar högerbacken. Tycker inte Höiland varit särskilt stabil på sistone.

Åkeby måste bort nu. Alla utom Åkeby ser ju att Järdler är fan så mycket bättre än Höiland men ändå kommer Höiland få fortsatt förtroende.
Citera
2007-08-25, 03:55
Medlem
Dieter_Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nina Hartley
4-0 till AIK, tror jag.

Jaså, det tror du
Citera
2007-08-25, 12:49
Medlem
CS-bögens avatar
Fan jag är nervös som fan nu.
HeIF har ryckt upp sig det sista och idag är tre gula poäng jävligt viktiga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in