2007-06-25, 23:40
Medlem
MeatAbstracts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Japp ni har problem modell större just nu, får ni flashbacks till säsongen -05 månne?

Säsong 05 var ypperlig.
Då krossade vi allt motstånd förutom Väsby i superettan.
Du kanske menar säsong 04.

Pajas!
Citera
2007-06-25, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeatAbstract
Säsong 05 var ypperlig.
Då krossade vi allt motstånd förutom Väsby i superettan.
Du kanske menar säsong 04.

Pajas!

Nämen lilla gubben då, är vi lite stingsliga såhär på kvällskvisten efter ännu en pissinsats på fotbollsplanen utav Ulla-Bella och hans Solstollar?

Det var ju hemskt utav mig att jag tog fel på ett år där men aik är inte mitt huvudämne så jag bör nog kunna förlåta mig själv för det lilla missödet i tankeverksamheten.

Vad värre är däremot är ju att Vagabonden kommenterade mitt felsteg som om jag hade skrivit rätt, den störste aikaren utav alla aikare tar fel på sitt lags historia, där har du något att uppröras över lilla gubben.

Sololja till det professorn?
Citera
2007-06-25, 23:50
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
...Vad värre är däremot är ju att Vagabonden kommenterade mitt felsteg som om jag hade skrivit rätt, den störste aikaren utav alla aikare tar fel på sitt lags historia, där har du något att upröras över lilla gubben...
Du dissar mig för att jag gjorde en miss att inte uppmärksamma ditt fel, efter att MeatAbstract bråkar med dig?
Ska du använda mig som slagträ i ett bråk med MA?

Jävligt skumt hörru.
Citera
2007-06-25, 23:50
Medlem
MeatAbstracts avatar
Citat:
Nämen lilla gubben då, är vi lite stingsliga såhär på kvällskvisten efter ännu en pissinsats på fotbollsplanen utav Ulla-Bella och hans Solstollar?
Ja det känns inte bra alls. Ge mig lite kramar.
Citat:
Det var ju hemskt utav mig att jag tog fel på ett år där men aik är inte mitt huvudämne så jag bör nog kunna förlåta mig själv för det lilla missödet i tankeverksamheten.
Du ska inte förlåta dig själv, utan erkänna för dig och mig - din gud - att AIK är dig av större intresse än något annat.
Citat:
Vad värre är däremot är ju att Vagabonden kommenterade mitt felsteg som om jag hade skrivit rätt, den störste aikaren utav alla aikare tar fel på sitt lags historia, där har du något att upröras över lilla gubben.
I Agree
Citat:
Hur mycket kostar tant?
Citera
2007-06-25, 23:51
Medlem
Shuyins avatar
Citat:

Vad värre är däremot är ju att Vagabonden kommenterade mitt felsteg som om jag hade skrivit rätt, den störste aikaren utav alla aikare tar fel på sitt lags historia, där har du något att upröras över lilla gubben.

Du behöver inte ha fel egentligen, inledningen på Superettan 2005 var allt annat än bra och det tog väl ca tio omgångar tills laget började spela ett bra spel.

Nu missade jag dagens match så får se den på AIKmedia sedan och uttala mig, men det känns inte bra. Får se vad det blir för argentinare som kommer imorgon då.

Det som är pinsamt är dock att man får spela fotboll på Nya Ullevi, hann se första tio minuterna och planen var ju hemsk.
Citera
2007-06-25, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeatAbstract
Ja det känns inte bra alls. Ge mig lite kramar.

Du ska inte förlåta dig själv, utan erkänna för dig och mig - din gud - att AIK är dig av större intresse än något annat.

I Agree

Hur mycket kostar tant?

Hur kul det än skulle vara att fortsätta denna pratstund så är det något som säger mig att om vi utvecklar den här "debatten" längre än såhär så raderas den ändå så fort en mod hittat hit så jag släpper det här och nu.

Och Vagabonden du är inte slagträ i diskussionen, du är slagpåse, viss skillnad.
Citera
2007-06-25, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Du behöver inte ha fel egentligen, inledningen på Superettan 2005 var allt annat än bra och det tog väl ca tio omgångar tills laget började spela ett bra spel.

Nu missade jag dagens match så får se den på AIKmedia sedan och uttala mig, men det känns inte bra. Får se vad det blir för argentinare som kommer imorgon då.

Det som är pinsamt är dock att man får spela fotboll på Nya Ullevi, hann se första tio minuterna och planen var ju hemsk.

Som sagt så är inte aik mitt huvudämne, men inte låg ni såhär illa till efter de första 10 i SE väl?
Citera
2007-06-26, 00:02
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
Och Vagabonden du är inte slagträ i diskussionen, du är slagpåse, viss skillnad.

Naw, så du säger.
Citera
2007-06-26, 00:10
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Som sagt så är inte AIK mitt huvudämne, men inte låg ni såhär illa till efter de första 10 i SE väl?

Nej, det stämmer då låg vi tvåa efter att ha besegrat GAIS med 3-0 på Gamla Ullevi. Självklart så är också Superettan en sämre serie generellt så det var antagligen enklare att klättra även fast man spelat dåligt till en början.

Det jag menar är att det är bara för AIK att köra på, samma metod som tidigare med modifikationer självklart, i slutändan så är det de bästa för alla parter. Börjar man göra populistiska beslut så är man fel ute och det har jag hört Norling säga många gånger så det hoppas jag att han undviker, alltid lika roligt när tidningarna skriver att det är dåligt att AIK roterar runt på truppen så mycket.
Citera
2007-06-26, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Nej, det stämmer då låg vi tvåa efter att ha besegrat GAIS med 3-0 på Gamla Ullevi. Självklart så är också Superettan en sämre serie generellt så det var antagligen enklare att klättra även fast man spelat dåligt till en början.

Det jag menar är att det är bara för AIK att köra på, samma metod som tidigare med modifikationer självklart, i slutändan så är det de bästa för alla parter. Börjar man göra populistiska beslut så är man fel ute och det har jag hört Norling säga många gånger så det hoppas jag att han undviker, alltid lika roligt när tidningarna skriver att det är dåligt att AIK roterar runt på truppen så mycket.

Du har absolut rätt tankesätt, jag hoppas dock att det fortsätter att gå precis lika illa som det gör nu även i fortsättningen för er.

No offence
Citera
2007-06-26, 00:37
Medlem
qwjnrpasjfpisafjosajlfök fnkasfc
fd
df

dfs
f
FAN N!!! Jag blir galen. Galen på detta jävla spelsätt som AIK har just nu. Det går långsamt, det skapas ingenting och det görs inte lika många mål. Vad är felet? Inte fan vet jag och jag börja tröttna. Guldet är NOG förlorat, men bäst i Stockholm måste vi bli, det är det enda jag kräver nu. JOBBA!

Nisse från England kommer att lira nästa match - BRA! David Fjäll (fantv-personen) sade i ett magasin-program iP4 Radio´ Stockholm tidigare idag att AIK skall anordnar en presskonferens under morgondagen. Bra, det behöver verkligen vi just nu. Anfallare och en mittfältare, inte för gammal, så är nöjd, mer kräver jag inte. Dulee lär ju sticka i sommar och där tjänar vi nog en hel del deg. Det är bra. Dulee har varit OKEJ, men inte mer.

Tamandi gör en bra insats som vänsterback, det gör även Arne och Carlsson i mittlåset. Arne hoppas jag får bilda mittlås tillsammans med Nisse. Markus, vad har hänt? Du följer inte med i offensiven längre och det går att passera dig ganska enkelt, bara jag kommer med lite fart. Det är synd, för en Markus i förra årets form är/var bland de bättra högerbackarna i Allsvenskan, men det kommer säkert.

Men Gnagare som jag är kommer jag följa laget oavsett resultat. Och det är väl det som är så härligt?
Citera
2007-06-26, 01:50
Medlem
Otto Flicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Einar
Efter att ha skådat matchen på plats kan jag bara konstatera att jag inte är lika givmild med omdömen som dig Otto Flick. Vill inte beskriva matchen i termer som "klart bäst", "fantastisk", "bra... men saknade udd framåt".
Visst Dembo var minst dålig ihop med mittbackarna i uruselt DIF, gick tre passninger rätt i rad någon gång?

Bra väder även om blåsten ställde till det lite ibland...

Jag kan slå på motorsågen också. Är inte supporter till något av lagen som spelade på Eyravallen (är inte supporter till nåt lag i allsvenskan) men det "anfallsspel" Djurgården presterade var bland det sämsta jag någonsin skådat. Talar då om tiden innan utvisningen. Efter röda kortet har jag förståelse för att man slog vakt om poängen. 0 skott på mål. Inte ett fucking enda. Den där Enrico var fullständigt klapprutten. I ÖSK måste lagets "stjärnor" - Halilovic och Larsen - sågas med fotknölarna. ÖSK fick lita på Rodevåg, Näfver och Pettersson för att något skulle hända.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in