2007-04-23, 18:14
Medlem
The Masters avatar
Visas Götet-BP på tv idag?
Citera
2007-04-23, 18:23
Medlem
rymdraketens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Master
Verkar faktiskt inte som kanalen sänds, om du vill se den får du väl använda någon av betaltjänsterna som finns.
Citera
2007-04-23, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agent
Det kommer aldrig hända så länge det inte existerar skattelättnader för spelarlöner.
De argumenten används oavsett yrkeskategori ändå får Sverige fram bra entreprenörer och ligger bra till internationellt sett vad du än mäter. Så det kan inte vara enda förklaringen. Hur är det med klubbarnas inställning och satsningar? Satsas det exempelvis verkligen friskt på unga spelare i allsvenskan? Nu ser det iallafall bevisligen ut att hända mer på arenafronten vilket lyfter ligan en del.
Citera
2007-04-23, 19:00
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Master

Går på PPV1, BP tar nog detta tyvärr, dom slog ju DIF och
får betecknas som kompetenta nykomlingar.

En poäng ser jag som en seger för IFK.
Citera
2007-04-23, 19:19
Medlem
Skönt med ett snabbt mål, men det fick vi ju även i de andra två inledande omgångar så det bådar ju inte så jävla gott för fortsättningen utav matchen.
Citera
2007-04-23, 19:19
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Går på PPV1, BP tar nog detta tyvärr, dom slog ju DIF och
får betecknas som kompetenta nykomlingar.

En poäng ser jag som en seger för IFK.

Väldigt vad baissade ni är nedåt västkusten.

- F.G
Citera
2007-04-23, 19:23
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Skönt med ett snabbt mål, men det fick vi ju även i de andra två inledande omgångar så det bådar ju inte så jävla gott för fortsättningen utav matchen.

Precis min tanke, IFK har nu gjort 1-0 i de tre första matcherna men förhoppningsvis så brys trenden med att släppa in en massa mål direkt efteråt.
Citera
2007-04-23, 20:25
Medlem
Det känns riktigt bra att Gefle leder över Elfsborg hoppas dom orkar hålla det bara!!
Citera
2007-04-23, 20:30
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otzi
Det känns riktigt bra att Gefle leder över Elfsborg hoppas dom orkar hålla det bara!!

Ja är det något lag som förtjänar att förlora så är det Elfsborg.
Citera
2007-04-23, 20:35
Medlem
Kalleos avatar
9 422 på Borås Arena ikväll.

Är inte fotboll inne i Borås längre? Pinsamt

EDIT: 1-2, Olof Guterstam. Svagt agerande av ifk glenns försvar i en tilltrasslad situation.
Citera
2007-04-23, 21:02
Medlem
Kommer bli en extremt svårtippad match imorgon, har ingen större koll på Bajens spel hittils om jag ska vara ärlig. AIK har väl inte med sitt spel visat någon direkt tendens heller.
Lär bli en typisk derbymatch där båda lag ger ytterst lite till motståndarlaget och jag tvivlar på att det blir så mycket samba.
Viktigt att AIK får igång mittfältet och hittar ett motvapen mot den höga press som Bajen lär sätta in. Förhoppningsvis lyckas man utmanövrera Eguren totalt, som Petter Andersson gjorde med Boateng förra säsongen.
Citera
2007-04-23, 21:06
Medlem
Tebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalleo
9 422 på Borås Arena ikväll.

Är inte fotboll inne i Borås längre? Pinsamt

EDIT: 1-2, Olof Guterstam. Svagt agerande av ifk glenns försvar i en tilltrasslad situation.
9.422 är väl inte så dåligt för Elfsborg? Borås har ju inte mer än 60.000-70.000 invånare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in