19 705 besökare online
857 218 medlemmar • 45 829 680 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Livsstil > Urban Exploration
Svara på ämne
Ämnesverktyg
VaBank
Medlem
G4S hade objektet för inte så länge sedan. Tydligen skall en väktare varit med några nyfikna in, någon här på fb kanske känner igen sig...

Det kan vara så att Securitas dyker upp där snart. Inget att bry sig i i vilket fall. (Om man nu inte apar sig onödigt mycket och drar till sig uppmärksamhet.)

skogshomo
Medlem
skogshomos avatar
Eftersöker paret med barn som besökte säter igår. kvinnan följde med oss över muren. mvh de två glada killarna

PringlesMannen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogshomo
Eftersöker paret med barn som besökte säter igår. kvinnan följde med oss över muren. mvh de två glada killarna
Schysst. Varför följde hon med över? Nyfiken, eller visade hon er runt?

TAC5003
Medlem
TAC5003s avatar
Citat:

Så mannen och barnen var kvar utanför när du/ni drog in och kvinnan ur paret var med er in?
Tanken slog dig aldrig att fråga om namn när ni var där då?

skogshomo
Medlem
skogshomos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TAC5003
Så mannen och barnen var kvar utanför när du/ni drog in och kvinnan ur paret var med er in?
Tanken slog dig aldrig att fråga om namn när ni var där då?

Hon var på väg över och hängde på oss... Nej jag hade inte en tanke på att fråga... glömde fråga killen vi mötte i LindEdberg också haha

AML78
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PringlesMannen
Schysst. Varför följde hon med över? Nyfiken, eller visade hon er runt?

Hon var redan där inne när vi stod utanför och tjötade med hennes gubbe men hon vågade inte gå igenom hela stället själv så hon hängde på oss.
Sen efteråt kom vi på... fan skulle ju frågat vad dom hette så vi kunde utbyta lite information och sånt.

AML78
Medlem
Citat:
Hon var på väg över och hängde på oss... Nej jag hade inte en tanke på att fråga... glömde fråga killen vi mötte i LindEdberg också haha

Mötte i Linda Edberg? Va fan :P Säker på att du inte menar Lindesberg

skogshomo
Medlem
skogshomos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AML78
Mötte i Linda Edberg? Va fan :P Säker på att du inte menar Lindesberg

Jag skrev från min j-la galaxy...

PringlesMannen
Medlem
Några nya uppgifter om Säter? Tänkte nämligen ta en resa dit inom kort.

UE021
Medlem
UE021s avatar
Citat:
Några nya uppgifter om Säter? Tänkte nämligen ta en resa dit inom kort.

Vi var där för bara 3-4 månader sen, kommer komma bilder på det idag på bloggen när jag slutat jobba!

PringlesMannen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UE021
Vi var där för bara 3-4 månader sen, kommer komma bilder på det idag på bloggen när jag slutat jobba!
Har också varit där, men ville bara checka i allmänhet. Tyckte om miljön. Kändes lustigt att vara inlåst själv där bakom muren!

UE021
Medlem
UE021s avatar
Citat:
Har också varit där, men ville bara checka i allmänhet. Tyckte om miljön. Kändes lustigt att vara inlåst själv där bakom muren!

ah det är lite lustigt! men tråkigt med all den skadegörelse! :/

Svara på ämne
Topp Dela »