Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2008-02-17, 13:39
  #85
Medlem
jakoebs avatar
Var i Tossa vid havet förra sommaren i Juli. Måste säga att det var riktigt schysst där. Trevligt folk, god mat. Köper man en konjak efter middagen fyller dom i princip halva glaset, rekomenderar att bara köpa ifrån trakten för annars blir det som att betala för 2 middagar i princip.
Efter middagen samlas massor av ungdomar nere vid stranden, gissar på en 50-80 personer säkert, och festar på stranden. Om man inte vill gå på klubbarna är det ett alternativ.
Var inte mycket i Lloret och jag fick ett bättre intryck av Tossa.

/Jakoeb
Citera
2008-02-17, 16:04
  #86
Medlem
kezz89s avatar
Ska åka till Lloret de mar i Slutet på Juli, början på Augusti antagligen. Åker isåfall med Resemarkarn(buss företaget), är detta ett bra ställe att åka till? Rekommenderas det osv, vad jag har läst verkar det gött!
Citera
2008-06-26, 22:19
  #87
Medlem
En liten bump.

Åker ner till lloret 10 juli för att stanna där i drygt en vecka, nåt mer folk härifrån som ska dit eller blir man ensam svensk bland alla danskar?

Sen undrar jag om det är någon som har testat åka med ungrejs tåg ner, det verkar sjukt nice!? Stog nåt om 800 ungdomar, barvagn, discoteksvagn och lite annat kul, sen var inte priserna så farliga heller..
Helt klart värt att fundera över till nästa sommar om man trivs där nere
Citera
2008-07-11, 21:18
  #88
Medlem
Fox Mulders avatar
jag och en kompis ska dit den 18:de. hur lätt tillgång till droger är det där egentligen?
Citera
2008-07-12, 15:20
  #89
Medlem
Mc Phersons avatar
Lloret del Mar är ett skitställe

Åkte buss till Lloret del Mar för ett par år sedan och jag kan nog säga att det är den sämsta resan jag varit på.

Bussresan dit var ett evighetslångt helvete fyllt av fikastopp och skitnödiga, tjuriga pensionärer. (Enda +et var allt vackert man såg genom bussfönstret!)

Själva orten var inte så mycket att hetsa upp sig över heller. Ett par schyssta barer och massor av restauranger.Annars var det skitigt och horor och ficktjuvar överallt.

Nä, lägg era surt förvärvade pengar på nåt annat resmål.
Citera
2008-08-07, 17:24
  #90
Medlem
SnuFFs avatar
Bumpar till det lite här.

Det verkar som om att många här åker dit på våren.. hur ser det ut i september ? lika party som vanligt eller ?
Citera
2008-08-07, 17:40
  #91
Medlem
var i lloret slutet på juli nu.... INGEN PRATAR ENGELSKA... typ massa äckliga spaggetti bögar och dräggiga tyskar, holländarna var OK.. men nej fyyy fan åk ej dit.
Citera
2009-02-21, 14:25
  #92
Medlem
StefanHeterJags avatar
Bumpar denna tråden då jag blivit bjuden dit på "ravefest" i sommar.
Nån som besökt detta party innan?

http://www.htid.co.uk/inthesun09/index.html
Citera
2010-01-03, 23:27
  #93
Medlem
RasNeguss avatar
Hur är det med Cannabis i Lloret? Lätt att fixa? Pris? Något man ska akta sig för?
__________________
Senast redigerad av RasNegus 2010-01-04 kl. 00:26.
Citera
2010-01-04, 21:05
  #94
Medlem
MrMoonwalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RasNegus
Hur är det med Cannabis i Lloret? Lätt att fixa? Pris? Något man ska akta sig för?
i Bulgarien finns det i varje taxichaffis hanskfack, åkt dit istället! både lloret o sunny suger så det går på ett ut vilket du väljer!
Citera
  • 7
  • 8
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f421872

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback