Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-08, 23:29
  #337
Medlem
När jag snackar om tyngst är de namn jag nämner som har cirka 50-100 springpojkar runt dom som är villiga att göra vad dom säger åt dom inte tyngst pengamässigt visst de är miljonärer men kan inte jämföras med milan och oredan när de gäller cash. Milan eller oredan hade blivit klippta fort om de hade problem med dessa och BODDE i sthlm men nu gör ju inte dom det och de är större affärsman JA men tyngst kriminella i sthlm när det gäller pengar o soldater är de namnen jag sa tidigare.
Citera
2017-06-09, 11:28
  #338
Medlem
Ganska ointressant trådstart, mest intressant skulle vara att veta vilka områden, krogar, restauranger, som kriminella har mest att säga till om. Där det är den undre världen som styr. Borde kanske inte skriva i denna tråden då, men kan inte öppna ny tråd.
Citera
2017-06-11, 12:26
  #339
Medlem
Det är mycket hårdare klimat nu, Milan var i ett gäng där man backstabbe, har man Webb vid sin sida så är man inte så jävla fräck, Milan är mycket en mediagrej, snubben är från förr, han flyttade inte mitt under tiden han blev utsatt för mordförsök för att han styrde gatan liksom, han flyttade och rymde från kåken och drog utomlands för att han var nojig, han hade iaf fiender som vågade bo kvar.

Är man en stark lirare i ex Rinkeby, och har tillgång till folk som är riktigt lojala så ger det per automatik ganska mycket makt, för hur skulle Milan kunna ta den fighten, han skulle inte ens våga åka ut dit på möte, han har ingen egen sk del i staden där han kontrollerar, så oavsett om han har hela utslitna jugge-mesmaffian i bakfickan, så är de i just forna Jugo, och där har han ingen nytta av dem när en anstormning kommer från ex Rinkeby. Det är en mardröm för Milan jämfört med det som skedde i den kompis-konflikten han var med i, tuffa killar, men han var inte det.

A vet jag inte så mycket om men jag vet tillräckligt om kurden han nämnde att han skulle krossa Milan om de kom ihop sig, han viker sig aldrig och är ingen Webb-kille, han är på riktigt.
Citera
2017-06-11, 19:15
  #340
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Det är mycket hårdare klimat nu, Milan var i ett gäng där man backstabbe, har man Webb vid sin sida så är man inte så jävla fräck, Milan är mycket en mediagrej, snubben är från förr, han flyttade inte mitt under tiden han blev utsatt för mordförsök för att han styrde gatan liksom, han flyttade och rymde från kåken och drog utomlands för att han var nojig, han hade iaf fiender som vågade bo kvar.

Är man en stark lirare i ex Rinkeby, och har tillgång till folk som är riktigt lojala så ger det per automatik ganska mycket makt, för hur skulle Milan kunna ta den fighten, han skulle inte ens våga åka ut dit på möte, han har ingen egen sk del i staden där han kontrollerar, så oavsett om han har hela utslitna jugge-mesmaffian i bakfickan, så är de i just forna Jugo, och där har han ingen nytta av dem när en anstormning kommer från ex Rinkeby. Det är en mardröm för Milan jämfört med det som skedde i den kompis-konflikten han var med i, tuffa killar, men han var inte det.

A vet jag inte så mycket om men jag vet tillräckligt om kurden han nämnde att han skulle krossa Milan om de kom ihop sig, han viker sig aldrig och är ingen Webb-kille, han är på riktigt.



Webb är ingeting.. Du får tänka på att Milan har mäktiga vänner, Milan kan ta en kamp vart som helst i Europa och ha tillgång till folk vapen och faktiskt vinna kampen.. Det kan inte Rinkeby snubben.. Att milan spenderar sin tid i Serbien gör honom bara starkare , då hemlandet alltid fungerar som en bas och det är därifrån det mesta styrs. Makt mäts på vänner.
Citera
2017-06-11, 20:07
  #341
Medlem
Du har helt rätt xtroverto. A*di är thai boxaren b*obbys brorsa som tog VM guld förut. A*di blev stor genom s*asha och zoran de äger thai boxnings stället i Rinkeby ihop. Redan när a*di var 22-23 hade han flera klockor värda mille och kedjor värda 150 lax bilarna ska vi inte prata om. Bilar i 1milles klassen. Han har inte en enda fiende och omtyckt av alla därför han är så stabil. U*mit personligen är en tung affärsmän med flera krogar osv och personligen tyngre och tuffare än han jag pratar om men hans grabbar har krig med allt och alla i sthlm verkar det som. Men stabilare snubbe än han vet jag inte på rak arm men han är ju typ 50 bast oxå så de räknas in. Sen har HA och BA också stor talan men vet att förortsgrabbar och han kurden faktiskt är vassast just nu här i stor sthlm.
Citera
2017-06-14, 10:40
  #342
Medlem
Jag måste få ifrågasätta en sak, det inkom ett pm där någon påstod att Shahin (Uppsala, fd OG) var på samma nivå som Um*t och det har jag dels väldigt svårt att tro, och att skulle det nu vara så, så hade man hört det.

Shahin har jag träffat mängder av gånger och han hade något speciellt, en viss auktoritet på nåt sätt. Men den försvann, och Shahin var aldrig ens tongivande i OG på det sättet ex Hamdi eller Kamal.

Shahin var gladare i grejerna och det bör vara den direkta orsaken till hans förändring och förfall.
Shahin har alltid sökt sig till gäng, medan ex Hamdi, Kamal, etc inte alls gjort det efter OG.
Det säger mig någonting, om honom.

Varför snackar ingen skit om Hamdi, om Um*t, om han från Rinkeby, om Nas*r, för ingen har i regel något att komma med, plus att det man skriver ska man stå för.

Jag vill inte ha Hamdi efter mig för han är jobbig, du får skjuta honom. Um*t skulle jag verkligen inte vilja stöta mig med, han i Rinkeby vore ju hyfsat onödigt men jag känner Gambianer bra mycket större än honom i ex Italien, och får han ett samtal där så är han nog inte dummare än att han lägger ner.

Nas** är ju på något sätt en top notch, han är liksom ingen idé att ens tänka tanken. Tung snubbe, för helvete.

Men Shahin skulle jag våga fronta, för jag känner hans mentalitet, ingen stenhård ensamvarg, ingen krigare av idag, en krigare bakom andra anno 2001. Tuff i sig själv, visst, men inte alls omöjlig.

Han går inte emot Hamdi, och det var inte alls han som gick in med handgranaten, antingen ljuger du (pm) eller så är du felinformerad. Han har inte bollar till det. Det var Gyner. Inget gäng, bara psykopat, det Shahin och Soar ville framstå som.

My 50c
Citera
2017-06-14, 11:56
  #343
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bennyfromthebronx
Webb är ingeting.. Du får tänka på att Milan har mäktiga vänner, Milan kan ta en kamp vart som helst i Europa och ha tillgång till folk vapen och faktiskt vinna kampen.. Det kan inte Rinkeby snubben.. Att milan spenderar sin tid i Serbien gör honom bara starkare , då hemlandet alltid fungerar som en bas och det är därifrån det mesta styrs. Makt mäts på vänner.

Jag får det inte att gå ihop. Alla skriver att Webb inte är någonting, men varför har Milan honom som livvakt då? Han var ju på bild med Oredsson också, som ändå får klassas som Sveriges tyngsta maffiagubbe. Varför skulle de två vilja umgås med någon som är nobody? Någon insatt som kan förklara?
Citera
2017-06-15, 17:49
  #344
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Jag får det inte att gå ihop. Alla skriver att Webb inte är någonting, men varför har Milan honom som livvakt då? Han var ju på bild med Oredsson också, som ändå får klassas som Sveriges tyngsta maffiagubbe. Varför skulle de två vilja umgås med någon som är nobody? Någon insatt som kan förklara?

Jag är förvisso inte insatt, men Webb är väl lite av gangsterväldens Anna Book? Gjorde någon engångsgrej runt 1983 och smyger sig in på bilder med mer kända människor för att sola sig lite i deras glans. Han har ju gangsterrappat också, och skrivit en bok så nästa steg är väl stand up comedy? Eller har han gjort det redan? Sista utposten är att föreläsa för ungdomar på skolturnéer. Sedan kan man inte komma lägre.
Citera
2017-06-15, 22:07
  #345
Medlem
karlsoons avatar
De personer med mest makt är givetvis tyngst.
Citera
2017-06-24, 01:35
  #346
Medlem
Så det är dom gubbarna som har sitt namn ute flashar med pengar och det skrivs om på flashback som styr? Har jag missat något? Snorungar.

Jag och andra vet mycket väl vem det är som styr. Eller vilka.

Botkyrka har kopplingar. Men hörde att den eller dom ligger lågt utomlands och åker tillbaka i omgångar.

Dessa skriver ingen om online lol. Vem skulle vilja outa dessa herrar. Då det går rätt tillbaka till personen som gjort det. Det är limited know how som gäller.

Träffade på en av dem när jag var i RN helt vanlig situation utomlands av ren tillfällighet. Helt orelaterat.

Introducerade sej vänligt. Vet precis vem denne är. Det går inte att se på, men det känns att det är seriöst, man får lite vibbar. Inget skitsnack där inte.


Tunga snorungar med namn ute. Skulle inte tro det. .

Här snackar vi killar med hjärna. Organisation och en låg profil. Inte spännbögar. Ninjas och steroider. Haha

Micke är ju också en herre jag inte skulle rula ut. Han är inte badboy men att han har klar kontakt är ingen tvekan. Lite godfather är han allt. Han åker med dom största båtarna och bilarna. All lined up.
__________________
Senast redigerad av Hadtodoit 2017-06-24 kl. 01:43.
Citera
2017-06-24, 22:16
  #347
Medlem
Webb är säkert en bra deg-maker för de han poserar med, han är smart sett till att han säkert får bra PR för sina prylar och det i sin tur genererar deg till de omkring honom. Men tung är han inte, inte i den bemärkelsen.
Citera
2017-06-25, 13:37
  #348
Medlem
Heltutanklasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utebajsarn
Du verkar ha koll på OG:s gamla garde. Hur skulle du ranka dagens Vice President Alexander jämfört med de personer du nämnt ovan?


Vet bara att när Raffa kommer ut så lär Alexander få passa sig jävligt noga för o slippa bli förnedrad av Herr Badiei
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback