Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-12-27, 23:34
  #1
Medlem
Zynthezizers avatar
Min fars kompis bad mig kolla på hans nya internet då han inte fick det att fungera, Då han bor på ett sådant ställe att han ej kan få bredband så valde han internet via 3g från telia. Det visade sig att hans dator fick blåskärm och klagade på dåligt minne så jag rekomenderade att han skulle köpa lite mer och testa om det fungerade med det.

nu undrar jag om det är någon här som använder detta och om det uppstått några problem?
fungerar det bra?
Citera
2006-12-28, 00:10
  #2
Avstängd
Ring supporten till företaget som tillverkat datorn.

Hade själv ett liknande problem med ett kort från d-link, vilket avhjälptes genom att snacka med supporten som gav mig rätt drivrutiner för chipset och bios, sen va den saken löst.

Så... snacka med supporten för datortillverkaren, de vet oftast bättre vad som är fel med just deras datorer...
Citera
2006-12-28, 13:49
  #3
Medlem
Zynthezizers avatar
jo, problemet är dock att det är ett hemmabygge :/,, så tror ej att det går att ringa komplett i denna frågan :/,,

men ska nog ringa telias suport om det ej fixar sig med mer minne. De borde ju ha lite koll på sina grejor kan man ju hoppas.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback