Flashback bygger pepparkakshus!
2006-12-27, 21:19
Bannlyst
Hej tänkte bara tipsa om McAfee siteadvisor verkar vara jävligt bra
har provat den o jag tycker den är bra (ursäkta med en gång till alla som inte tycker om den nu behöver ni inte anstränga er med idiot inlägg)

http://www.siteadvisor.com/download/iemedia.html?cid=24819
Citera
2006-12-27, 21:53
Medlem
Sigmaswes avatar
Verkar bra om man inte har samma funktioner inbyggt i annat, som brandvägg eller webbläsare. Har inte testat det än eftersom jag har det som del av min brandvägg, men det är definitivt värt att lägga på minnet till framtiden
Citera
2006-12-27, 21:57
Medlem
Trills avatar
Lysande program faktiskt!
Kört med det några månader tillbaks och är nu en äkta siteadvisor. Det som är så fascinerande är att antalet sidor som finns i deras databas är enormt många.
Citera
2006-12-27, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trill
Lysande program faktiskt!
Kört med det några månader tillbaks och är nu en äkta siteadvisor. Det som är så fascinerande är att antalet sidor som finns i deras databas är enormt många.

Även jag har skrivit upp mig som en siteadvisor, men det blev inte så mycket med det.

Men nu är detta lite fel forum tycker jag. Datasäkerhet i sin rätta benämning inkluderar inte en sådan här diskussion. Därför flyttar jag den till Datavirus & Trojaner.

/mod
Citera
2006-12-27, 23:18
Medlem
Trills avatar
Dessa vanliga volontärer är väldigt viktiga då Mcafee har en tendens att göra en sida "grön" innan den är färdigtestad.

Tipset är alltså att läsa användarnas kommentarer om sidan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in