Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-12-25, 22:37
  #1
Medlem
Bengrots avatar
Du har uppmärksammat mig på vilken bra låt Crazy med Gnarls Barkley är. Har hört den tio gånger ikväll och den blir, som du skrev, ta mig fan bara bättre för varje lyssning.

Har laddat ner en en del annat med Gnarls Barkley men det var skitdåligt. Men Crazy är en grymt bra låt.

Tack !!
Citera
2006-12-25, 22:40
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot
Du har uppmärksammat mig på vilken bra låt Crazy med Gnarls Barkley är. Har hört den tio gånger ikväll och den blir, som du skrev, ta mig fan bara bättre för varje lyssning.

Har laddat ner en en del annat med Gnarls Barkley men det var skitdåligt. Men Crazy är en grymt bra låt.

Tack !!
Ja, det är en bra låt. Men hur har du kunnat missa den. Den är ju den mest spelade låten i hela världen 2006.
Citera
2006-12-25, 22:42
  #3
Medlem
palefaces avatar
nu vill jag verkligen inte vara en jävla petpinne såhär på juldan på skulle inte du kunna tacka Henkko via pm ?
Citera
2006-12-25, 22:48
  #4
Medlem
Bengrots avatar
Tja, säg det. Förmodligen är jag för gammal för att jag skulle ha kunnat hört den på radio. De kanaler jag lyssnar på spelar inte den sortens musik. Men jag läste om den här och laddade hem den och det gjorde mig glad. Jag laddar hem mycket som ni surrar om här på forumet. Oväntat bra musik är bland det roligaste som finns
Citera
2006-12-25, 22:48
  #5
Medlem
Jag skulle vilja passa på att tacka Eric Clapton för Tears In Heaven och The Clash för This Is England. Sen när jag ändå är igång skulle jag vilja tacka Eksjögrillen för den utsökta hamburgaren.

Skitnödig tråd
Citera
2006-12-25, 22:50
  #6
Medlem
Bengrots avatar
Ber om ursäkt ifall jag skapade en skittråd. Var bara lite glad.

Drar mig tillbaka till den håla där jag kom ifrån.

Ha ett kul forum !!
Citera
2006-12-26, 01:05
  #7
Medlem
vinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot
Ber om ursäkt ifall jag skapade en skittråd. Var bara lite glad.

Drar mig tillbaka till den håla där jag kom ifrån.

Ha ett kul forum !!
Wow, gu va EvOl du e!

Snälla, skapar man skittrådar får man vara beredd på en blaffa i käften. Det är okej att vara glad, men det finns ingenting som rättfärdigar en idiotisk tråd för det. Särskilt som musikforumet inte ser sina bästa dagar tyvärr.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback