Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-12-25, 14:04
  #1
Medlem
Krappfiskarns avatar
Hur står det egentligen till med den här skitjuridik saken som gjort att man stängt ner både olga.net och mxtabs.com osv? Har det blivit några framgångar för de som vill att vi ska lära oss spela som våra idoler och bli bra musiker?

Jag har ju flera nya låtar jag vill lära mig spela men jag har inget musiköra för att kunna ta ut egen tabulatur och olga.net m.m. var ju den bäste läraren jag någonsin haft.
Citera
2006-12-25, 14:19
  #2
Medlem
fruus avatar
www.ultimate-guitar.com / www.911tabs.com

Dom har klarat sig rätt bra, står emot allt hot o grejer, riktiga rockers Tror dom har sina servrar i Ryssland vilket nog underlättar...och så har UG alltid varit den bästa tabsidan Synd bara att alla trumtabs försvunnit
Citera
2006-12-25, 14:25
  #3
Medlem
Krappfiskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruu
www.ultimate-guitar.com / www.911tabs.com

Dom har klarat sig rätt bra, står emot allt hot o grejer, riktiga rockers Tror dom har sina servrar i Ryssland vilket nog underlättar...och så har UG alltid varit den bästa tabsidan Synd bara att alla trumtabs försvunnit


Tackar otroligt mycket för detta, bugar djupt och respektfullt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback