Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2007-05-13, 19:44
  #73
Medlem
Ferross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rymdresenär
Så Cleric var mest populär alltså? Skumt. Brukar ju alltid vara brist på healingklasser, fast clerics verkar ju vara bra på annat med..

Har kikat på dreadknight och det verkar ju sjysst faktiskt, vi får se hur det blir. Tack för tipsen!

Cleric var överlägset mest populär efter launch (tillsammans med Ranger), tvivlar på att det har ändrats så mycket. Dock var de helt klart den bästa klassen då med, det var de rätt länge.
Citera
2007-05-15, 17:33
  #74
Medlem
Wolfsies avatar
Ska man gå efter de amerikanska forumen (silkyvenom tentonhammer och fohguild)så är VG nu uppköpt av SOE. Vad det betyder för spelet har jag ingen aning om men hoppas naturligtvis på det bästa.

Jag har älskat spelet sen min första dag i betan och har ingen som helst plan på att sluta spela. Visst kan det vara buggigt och visst fan kan jag gå i taket när en bugg påverkar min möjlighet att slutföra en quest (var dock länge sen) eller att min shaman inte funkar fullt ut men äsch sånt fixar de med tiden..
Citera
2008-10-23, 11:26
  #75
Medlem
SunshineBlinds avatar
Hur är detta spel i dagsläget?
Citera
2008-10-23, 12:03
  #76
Medlem
Get-Looses avatar
Skulle säga att PVEn är den bästa i Vanguard. Fortfarande grymt stor spelvärld. Nackdelen tycker jag är bristen på en team pvp server eller en europeeisk sådan. Var det jag tyckte var rolgiast i början.

Men kort o gott PVE servrarna går jävligt bra mycket folk där alltid. PVP servern lider av spelar brist. Tycker fortfarande med händerna från bordet att det är det bästa hitills. Jävligt coolt med ett spel som är såpass skill baserat från spelar sidan.

Minuset är väl att det inte finns AA points coh en expansion skulle väl va hyvens snart. Men ingen kommer ens tänka på en expansion om dom inte varit 50 ett tag då spelet i sig är så stort. Gillar du crafting tex o testar vanguard lär du aldrig testa nåt annat.
Citera
2008-10-23, 13:15
  #77
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Get-Loose
Skulle säga att PVEn är den bästa i Vanguard. Fortfarande grymt stor spelvärld. Nackdelen tycker jag är bristen på en team pvp server eller en europeeisk sådan. Var det jag tyckte var rolgiast i början.

Men kort o gott PVE servrarna går jävligt bra mycket folk där alltid. PVP servern lider av spelar brist. Tycker fortfarande med händerna från bordet att det är det bästa hitills. Jävligt coolt med ett spel som är såpass skill baserat från spelar sidan.

Minuset är väl att det inte finns AA points coh en expansion skulle väl va hyvens snart. Men ingen kommer ens tänka på en expansion om dom inte varit 50 ett tag då spelet i sig är så stort. Gillar du crafting tex o testar vanguard lär du aldrig testa nåt annat.

Förutom det där har de senaste patcharna shapat upp grafikmotorn rejält. När spelet släpptes var det som sagt superbuggat, inklusive sjuk lagg och dålig fps. Nu flyter spelet riktigt bra.
Citera
2009-08-29, 19:24
  #78
Medlem
SunshineBlinds avatar
Jag funderar på att gå tillbaka till Vanguard, hur är det spelet nu?
Citera
2012-07-21, 00:41
  #79
Medlem
någon som fortfarande spelar detta? ska ju bli f2p i Augusti
Citera
2012-11-17, 23:57
  #80
Medlem
Oscaris avatar
Yes, här liras det Vanguard. Gillar det.
Citera
2012-11-18, 11:36
  #81
Medlem
ShockShocks avatar
Har också börjat lira igen, lirade tidigare CBT och ett tag efter launch men slutade när servern skulle läggas ner (ffa pvp servern).
Började på en ny gubbe igår en paladin. Nån som har en leveling guild man kan joina?
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback