Citat:
Ursprungligen postat av Lulle2,5k?
detta verkar vara en liten nybörjar tråd angående kratom så tänkte jag passa på å fråga om någon vet hurvida kratom brinner bra eller inte? (brinner som tobak alltså)
Det säljs som färdigrullade joints ibland, så det bör brinna. Men jag har tyvärr ej testat själv. Vore kul att höra om någon haft någon positiv erfarenhet från detta, men tyvärr verkar det som de flesta föredrar att hälla ner några teskedar i té. Om du tänker försöka röka det, se till att du inte beställer pulverformen.
Citat:
Ursprungligen postat av weirdbeats
Hur bra är kratom egentligen, jämfört med andra opioider? Hur "bäng" blir man, ger det mkt eufori?
Kan ej jämföra med andra opioider, men personligen blir jag tung i kroppen och ligger gärna stilla. Kan tillägga att de gånger jag tagit har jag blivit illamående (kan jämföras med åksjuka) precis innan ruset försvinner. Vet ej om det är något som händer många. Låg-måttlig eufori skulle jag säga.
Någon som provat att fylla kapslar med kratom och äta? Även om det fördröjer ruset och kostar några kronor extra, lär det vara värt det för att slippa smaken.