Flashback bygger pepparkakshus!
  • 3
  • 4
2006-12-24, 10:59
Medlem
trodde det inte fanns postförskott på smartbar. jaha men det låter smidigt. Man beställer, får hem ett brev och så tar man med pengarna till dit man hämtar ut paketet ? ja ja e 18år

kan man ta med pengarna dit kontant eller ska man fylla i sitt kontonummer där man hämtar ut paketet ?
Citera
2006-12-24, 11:17
Medlem
lill-mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carissiek
trodde det inte fanns postförskott på smartbar. jaha men det låter smidigt. Man beställer, får hem ett brev och så tar man med pengarna till dit man hämtar ut paketet ? ja ja e 18år

kan man ta med pengarna dit kontant eller ska man fylla i sitt kontonummer där man hämtar ut paketet ?

Kontant betalning. Riktigt bra.
Citera
2006-12-24, 11:18
Medlem
ok, så när ja beställt frå ja brev hem om o gå till en affär o hämta ut paketet samt betala dem kontant ? låtetr hyfsat smidigt, det är isf. postförskott ja ska välja som betalningssätt då? det där brevet, stor de tpå vad det är för något, eller stor det bara att det är ett paket att hämta ut ?

Tack för svaren. ja e en tjatkvarn jag vet.
Citera
2006-12-24, 11:39
Medlem
lill-mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carissiek
ok, så när ja beställt frå ja brev hem om o gå till en affär o hämta ut paketet samt betala dem kontant ? låtetr hyfsat smidigt, det är isf. postförskott ja ska välja som betalningssätt då? det där brevet, stor de tpå vad det är för något, eller stor det bara att det är ett paket att hämta ut ?

Tack för svaren. ja e en tjatkvarn jag vet.

Ähh, vem är inte det?
Citera
2006-12-25, 19:56
Medlem
West-ens avatar
Carrisiek, är det du igen?
Postförskott menas att du betalar när du hämtar ut paketet på posten.
Med kontanter eller kort.
Den enda butik som erbjuder detta (vad jag vet) är smartbar.
Citera
2006-12-25, 21:52
Medlem
lill-mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av West-en
Carrisiek, är det du igen?
Postförskott menas att du betalar när du hämtar ut paketet på posten.
Med kontanter eller kort.
Den enda butik som erbjuder detta (vad jag vet) är smartbar.

ja det stämmer. Men jag fick ett brev från henke för ett par dagar sedan.

Hade sade att postförskott är smidigast, eftersom även om inte mottagaren betalar paketet. Så skickas det tillbaka, och att dom får 200 kr. Och sen slipper dom strul med Internet bank beställningar och konton och skit.
Citera
2006-12-25, 23:41
Medlem
ojojoj Carissiek... Du tror inte att du kan sammanfatta dina frågor i en enda lång lista istället för att posta varenda fråga separat?
Citera
2007-01-17, 02:40
Medlem
Lulle2,5k?s avatar
Eftersom

detta verkar vara en liten nybörjar tråd angående kratom så tänkte jag passa på å fråga om någon vet hurvida kratom brinner bra eller inte? (brinner som tobak alltså)

/
Signed
Citera
2007-01-17, 02:58
Medlem
weirdbeatss avatar
Hur bra är kratom egentligen, jämfört med andra opioider? Hur "bäng" blir man, ger det mkt eufori?
Citera
2007-01-17, 13:45
Medlem
btkids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lulle2,5k?
detta verkar vara en liten nybörjar tråd angående kratom så tänkte jag passa på å fråga om någon vet hurvida kratom brinner bra eller inte? (brinner som tobak alltså)
Det säljs som färdigrullade joints ibland, så det bör brinna. Men jag har tyvärr ej testat själv. Vore kul att höra om någon haft någon positiv erfarenhet från detta, men tyvärr verkar det som de flesta föredrar att hälla ner några teskedar i té. Om du tänker försöka röka det, se till att du inte beställer pulverformen.

Citat:
Ursprungligen postat av weirdbeats
Hur bra är kratom egentligen, jämfört med andra opioider? Hur "bäng" blir man, ger det mkt eufori?
Kan ej jämföra med andra opioider, men personligen blir jag tung i kroppen och ligger gärna stilla. Kan tillägga att de gånger jag tagit har jag blivit illamående (kan jämföras med åksjuka) precis innan ruset försvinner. Vet ej om det är något som händer många. Låg-måttlig eufori skulle jag säga.

Någon som provat att fylla kapslar med kratom och äta? Även om det fördröjer ruset och kostar några kronor extra, lär det vara värt det för att slippa smaken.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in