Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2020-07-28, 10:14
  #85
Medlem
Standardkritiks avatar
Just apoteksreklamen med den där satans jävla megafontjejen får mig att bli yr och nästan lite tårögd av hat och maktlöshet över att inte kunna få bort henne.(Inte genom att byta kanal)

Jag antar att hon ska framstå som lite klämkäck och på något sätt alludera till nån slags 60-talsreklamsaklighet men jag känner bara,- hur vågar hon vara så oerhört skamlös och ta för sig på det där gåpåiga sättet.

Hon känns som en sån person som jämt ska säga typ att det bara finns dåliga kläder om man skulle yppa ett ljud om att den regniga sommaren är tråkig. Om man sedan skulle konfrontera hennes provocerande sätt skulle hon få ett psykbryt.

Nä, det var länge sedan en reklamfigur fick mig så äcklad.
Citera
2022-01-02, 20:21
  #86
Medlem
Rösten till Momondo och Senseo kaffemaskin. Människan kan ju inte prata ordentligt....😑
Citera
2022-01-02, 22:02
  #87
Medlem
DudeConfuseds avatar
WTF!!! Fler som känner som jag. Seriöst, reklamen måste vara vinklad att vi ska hata den för att den ska sätta sig på hjärnan och indoctrinera oss till att vilja köpa produkten för att den är så jävla dum och oigenomtänkt.

Ta tillexempel Zmarta: ''Här är det bara 1!!!!!!!!! kreditupplysning'' - ''Gör som jag, ZMARTA dina lån''

Asså cancer i huvudet på reklamerna.
Citera
2022-01-03, 17:49
  #88
Medlem
Bigboybadasss avatar
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej,jag heter johan bergman skulle jag bara kunna få låna några minuter av din tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiid så skulle jag kunna berätta hur du kan bli miljönär på eeeeeeeeeeeeeeeeen sekund. youtube reklam kan den inte ordagrant men vill skjuta mig i huvudet med en hagelbössa varje gång jag hör den.
Citera
2022-01-08, 21:23
  #89
Medlem
PC-Dators avatar
Den perversa rösten i Coca-Colareklamen som har gått på högvarv nu i hela December och Januari som säger "You need to try it first". Rösten är så jävla sjuk. Det osar mentalsjuk Social Justice Warrior, perverseri, LBTQ och pedofili om den.

Blunda nästa gång ni hör den och föreställ er horungen bakom rösten. Vill bara spy ut mina inälvor.
Citera
2022-01-09, 11:35
  #90
Medlem
redbull72s avatar
Irriterad o Irriterad, men jag reagerar varje gång på rösten i en glasögonreklam, mins inte vilken, han låter EXAKT som Kjell Bergkvist men det är ju inte han...
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback