• 1
  • 2
2006-12-21, 13:06
Medlem
lepops avatar
Jag vet att detta ämne har varit uppe på tapeten innan. Men jag tänkte bara påminna er som inte har beställt den redan, att den är gratis fram till den 25/12 så ni har några dagar på er att beställa den.
Citera
2006-12-21, 13:50
Medlem
swebarbs avatar
När ska dom komma ? beställde runt 23:e november har fortfarande inte fått nått.
Citera
2006-12-21, 14:45
Medlem
lepops avatar
Citat:
Det har beställts väldigt många FON routrar världen över under de sista två månaderna. Detta har gjort att de normala leveranstiderna på 10 dagar tyvärr inte kunnat hållas!

# För dig som lagt din beställning innan den 27:e November
Om du fortfarande inte fått din router levererad så har något gått fel. Var då snäll att skicka ett e-mail till FON Spanien (kontaktinformation hittar du här!).

> För dig som lagt din beställning under eller efter den 27:e November
Din router kommer tyvärr inte kunna levereras förrän slutet av första veckan i Januari. Anledningen till att vi håller inne leveransen till efter jul är att vi är måna om att routrarna kan levereras. FON skickar sina routrar från centrallagret i Spanien direkt till din dörr via fraktföretaget TnT . Vi vet att många svenskar är bortresta under julhelgen och vill därför inte riskera att många leveranser inte kan tas emot.

Vi beklagar verkligen den långa leveranstid som uppstått för många av er!

Citera
2006-12-21, 19:45
Jag har inte heller fått nån router, var länge sedan jag beställde, de kanske helt enkelt är slut hos tillverkaren.
Citera
2006-12-21, 19:54
Medlem
rasmusens avatar
Beställde en sån där för inte så länge sedan.. Undrar dock vad hela grejjer går ut på, är det att man ska dela med sig av sin lina?
Citera
2006-12-21, 20:21
Medlem
lepops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rasmusen
Beställde en sån där för inte så länge sedan.. Undrar dock vad hela grejjer går ut på, är det att man ska dela med sig av sin lina?

Ja, fast du kan ju ställa om den till fabriksinställningar
Citera
2006-12-21, 20:27
Medlem
slutagnälls avatar
Lägger de in ens adress på deras FON-karta direkt, eller gör de det först när man kopplar in och använder routern?

Någon som vet?
Citera
2006-12-21, 20:50
Medlem
klumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slutagnäll
Lägger de in ens adress på deras FON-karta direkt, eller gör de det först när man kopplar in och använder routern?

Någon som vet?
det e väll bara att regga och kolla på kartan..
Citera
2006-12-21, 21:05
Medlem
Fy fan vad trött Fon's karta är
Citera
2006-12-22, 10:39
Medlem
slutagnälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klump
det e väll bara att regga och kolla på kartan..

Du tror inte att jag frågade för att jag inte ville regga mig och sedan se min adress ploppa upp på kartan?
Citera
2006-12-22, 11:19
Medlem
ants avatar
Hur lång tid brukar leveransen ta?
Beställde en den 23e november, men inte fått någon än...
Citera
2006-12-22, 11:34
Medlem
Claezs avatar
jag fick min igår, och det fungerar utmärkt, har redan provat koppla upp mig mot en publik lina från FON
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in