Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2006-12-20, 08:15
  #1
Medlem
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.j...usRenderType=6

Vilken är den här?
Citera
2006-12-20, 08:35
  #2
Medlem
JackassTREs avatar
clubprive heter klubben,

En ga tidnings anka flyter till ytan igen! Han är obetydlig för polisen i dag! Han försöker bara höja sitt värde bland buset på stan Så är det
Citera
2006-12-20, 08:37
  #3
Medlem
Spoke_islands avatar
Klubben

heter Club Privé, o den f.d sheriffen heter And*rs Li*dgren.
Citera
2006-12-20, 08:54
  #4
Medlem
speedfreeks avatar
http://www.club-prive.nu

Lite blandad kvalité på damerna även om Sarah, Kattis och Johanna såg ganska bra ut. Dock ser Kattis jävligt manlig ut på hennes fjärde bild, lite småkul(?).
Citera
2006-12-20, 08:55
  #5
Medlem
padrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackassTRE
clubprive heter klubben,

En ga tidnings anka flyter till ytan igen! Han är obetydlig för polisen i dag! Han försöker bara höja sitt värde bland buset på stan Så är det

Aha, tyckte jag kände igen storyn. Dokumentär på TV3 för ett par år (!) sedan. Har Aftonbladet hittat ett youtube-klipp?
Citera
2006-12-20, 10:13
  #6
Medlem
JackassTREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av padron
Aha, tyckte jag kände igen storyn. Dokumentär på TV3 för ett par år (!) sedan. Har Aftonbladet hittat ett youtube-klipp?

Så är det, Aftonbladet på andra plats igen
Citera
2006-12-20, 11:20
  #7
Medlem
Erzengels avatar
När har pravda vart först med en RIKTIG nyhet?
Citera
2006-12-20, 11:40
  #8
Medlem
Buttra Molnets avatar
Vad heter den fd ägaren då?

Lite nyfiket undrar jag vad den förre ägaren hette innan Anders tog över? Någon som vet?
Citera
2006-12-20, 12:58
  #9
Medlem
Anders är den förra ägaren, han äger inte längre Privé. Därför funderar jag om nyheten handlar om att han köpt en ny klubb?
Citera
2006-12-20, 17:34
  #10
Medlem
Pellles avatar
Konstig hemsida, drinkar å champagne...
De har ju inget tillstånd ju hahaahhhaa
De menar nog blandsaft å pommac...

Citera
2006-12-21, 23:09
  #11
Medlem
Iaghs avatar
Gammal story?

Div media rapporterar att en polisman sagt upp sig under hösten 06. Bytt karriär rekryterad av en kriminell 45-åring. Funderar på vem den 45-årige porrdirektören är? Och om verkligen gammal nyhet el ny?
Citera
2006-12-22, 01:14
  #12
Medlem
Postkranens avatar
Jag blir inte klok på på den där artikeln, inte är det Anders de skriver om. Det här är en ny stjärna.
Som någon skrev är Anders historia Privé, och innan han blev "ägare" på nämda klubb ska han ha bott i Brasilien och även drivit en videobutik norr om stan?
Enligt DN:s artikel har denne nye polisman sagt upp sig i oktober i år. Hans roll inom polisen är dessutom ljusår mot vad det alkoliserade fettot Anders antagligen haft.

Det här diggar jag bäst, bara att gratulera! :

"Flera personer som DN pratat med anser dock att den största säkerhetsrisken är en annan:
Avhopparen har under lång tid varit en av Stockholmspolisens så kallade källhanterare.
Därmed vet han vilka som är polisens hemliga tjallare, informatörer och infiltratörer i den undre världen." DN



Förstår dock inte vilken sten man letar under för att hitta 2! i rad. Står de på kö?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback