Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-29, 21:36
  #1585
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bludderbladder
FRANSKA Super cup spelas alltså i Afrika! Har Frankrike bytt kontinent? Det var på tiden.

Senaste gången den spelades i Frankrike var 2008.
Citera
2017-07-29, 22:14
  #1586
Medlem
foool13s avatar
Dani Alves smackade just in en ruggig frispark..
Citera
2017-07-29, 22:26
  #1587
Medlem
bludderbladders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Försöksdjur
Senaste gången den spelades i Frankrike var 2008.
Fransmän har visserligen tappat det längesen men hur tänkte de här och hur går fansen med på det?
Citera
2017-07-29, 22:54
  #1588
Avstängd
Stukatjs avatar
Frankrike hade ju kolonier i hela Afrika i princip, så det är väl kanske inte så konstigt att det spelas där. Halva Frankrikes landslag härstammar väl därifrån...
Citera
2017-08-04, 23:14
  #1589
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Nu är säsongen igång, mästarna Monaco vann med 3-2 i en underhållande match mot Toulouse.
__________________
Senast redigerad av Svarta-Skatan 2017-08-04 kl. 23:22.
Citera
2017-08-04, 23:44
  #1590
Medlem
Scamps avatar
Kanske man måste börja följa PSG igen efter Zlatans flytt nu när Neymar kommit. Hur som helst ska det bli intressant i sånna fall att se hur han lyckas acklimatisera sig till PSGs spel utan Messi och Suarez. Samt att han nu troligtvis kommer bli den stora stjärnan.
Citera
2017-08-07, 20:06
  #1591
Medlem
Är det någon som vet när spelschemat bestäms helt? Ska till Frankrike i slutet på september och det står fortfarande att dessa matcher inte är helt bekräftande gällande datum och tid än..
Citera
2017-08-08, 15:55
  #1592
Medlem
JayGatsbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yatzyy
Är det någon som vet när spelschemat bestäms helt? Ska till Frankrike i slutet på september och det står fortfarande att dessa matcher inte är helt bekräftande gällande datum och tid än..
Lite märkligt, men bästa är väl om du går in på det lag som har hemmamatch och se deras hemsida.
Citera
2017-08-08, 16:56
  #1593
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JayGatsby
Lite märkligt, men bästa är väl om du går in på det lag som har hemmamatch och se deras hemsida.
Gjorde det men står att de väntar på bekräftning om speldatum och tid så inga biljetter är släppta. Mycket märkligt som sagt, tack för svar.
Citera
2017-08-19, 00:07
  #1594
Medlem
GenesisPs avatar
Alltså, om den här Seri är så bra som alla säger, varför slantar inget lag upp fort som fan och tar honom? Hade jag varit klubbpresident hade jag varit livrädd att förlora honom till något annat lag om det var just den spelartypen mitt lag behövde. Jag tänker främst på Barca nu.
Citera
2017-08-25, 22:43
  #1595
Medlem
Marquesos avatar
Passade på att se PSG-matchen ikväll. Jag missade första 10, så vet inte om Neymar eller Cavani filmade mest. Stör mig så otroligt mycket på att de kommer undan med inte bara filmningarna, men även gester och klagomål mot domaren. Cavani fick mest ut av det i vilket fall som helst, med straffen i första halvlek. PSG spelade förfärligt i första, i andra blev det mer bollinnehav och tryggare spel. Snyggt klackmål av Cavani i slutskedet, frågan är om det var medvetet eller snedträff.
Citera
2017-08-25, 22:46
  #1596
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Alltså, om den här Seri är så bra som alla säger, varför slantar inget lag upp fort som fan och tar honom? Hade jag varit klubbpresident hade jag varit livrädd att förlora honom till något annat lag om det var just den spelartypen mitt lag behövde. Jag tänker främst på Barca nu.
Chelsea och PL borde passa honom.

Ett innermittfält hos Chelsea bestående av Kanté, Bakayoko och Seri hade varit väldigt intressant att se.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback