2010-04-17, 23:09
Medlem
Thompson.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nasdor
Ojoj, det gick verkligen hett till mellan Bordeaux-Lyon idag. Tre utvisningar på slutet, härlig match i övrigt. Mycket spänning i toppen nu under slutet av säsongen.

Ja, vilket jävla avslut på en bra match! Riktigt svinigt beteende från Bordeaux som triggade det hela.
Citera
2010-04-18, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nasdor
Ojoj, det gick verkligen hett till mellan Bordeaux-Lyon idag. Tre utvisningar på slutet, härlig match i övrigt. Mycket spänning i toppen nu under slutet av säsongen.

Länk?
Citera
2010-04-18, 19:25
Medlem
olllies avatar
Yoann Gourcuff har ju onekligen en suverän säsong bakom sig. Inte en chans i helvete att han stannar efter sommaren va?

Här är mitt tips: Gourcuff dominerar VM. Ett VM som Frankrike blir topp 4 i. Hans dominans gör att "alla" vill ha honom, men Manchester United drar längsta strået och värvar för 30 milj euro.. Vad tror ni om Gourcuffs framtid?
Citera
2010-04-18, 20:12
Medlem
DonDrapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olllie
Yoann Gourcuff har ju onekligen en suverän säsong bakom sig. Inte en chans i helvete att han stannar efter sommaren va?

Här är mitt tips: Gourcuff dominerar VM. Ett VM som Frankrike blir topp 4 i. Hans dominans gör att "alla" vill ha honom, men Manchester United drar längsta strået och värvar för 30 milj euro.. Vad tror ni om Gourcuffs framtid?

Tja, det fetstilta kommer inte att hända i alla fall.
Citera
2010-04-18, 20:21
Medlem
olllies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonDraper
Tja, det fetstilta kommer inte att hända i alla fall.
För att han själv vill till Spanien/Italien? Eller att summan är fel? Jag tror nog inte att Gourcuff tvekar om United vill ha honom, men om det blir budgivnign med Real Madrid kanske de lockar mer
Citera
2010-04-18, 20:44
Medlem
FabioAugustos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olllie
För att han själv vill till Spanien/Italien? Eller att summan är fel? Jag tror nog inte att Gourcuff tvekar om United vill ha honom, men om det blir budgivnign med Real Madrid kanske de lockar mer
För att United inte lär ha råd med det.
Citera
2010-04-18, 23:18
Medlem
DonDrapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FabioAugusto
För att United inte lär ha råd med det.

Exakt.
Citera
2010-04-30, 15:04
Medlem
Markmags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mankind
Supras Auteuil, Grinta och ATKS bojkottar ju sedan ett tid tillbaka. Nu har ju PSG gått till final i coupe de France, kul om bojkotten tillfälligt avbryts. Eftersom att då kommer samtliga grupperingar stå på samma läktare, snacka om kaos...
Den 27e kommer beskedet angående upplösningen av dessa grupper.

Vad jag hört är nu Supras Auteuil, Authentiks Paris, Grinta upplösta.
Citera
2010-04-30, 15:09
Medlem
stengolvs avatar
Toppmöte ikväll Auxerre - Marseille , Marseille som har chans att rycka rejält i tabellen. Spännande
Citera
2010-05-01, 00:37
Medlem
bästa anfallaren i Ligue 1 är lätt Mevlut Erdinc från Paris
Citera
2010-05-01, 15:16
Medlem
Markmags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crazy-People
bästa anfallaren i Ligue 1 är lätt Mevlut Erdinc från Paris

Mevlut Erding är inte den bästa, men klart topp 5 den här säsongen.
Citera
2010-05-05, 22:38
Medlem
P3RK3L3s avatar
Marseille-Rennes 3-1 i skrivande stund. Håller resultatet i sig är l'OM ligamästare för första gången på 18 år. 12 minuter kvar av matchen nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in